S55 Opgradering HVOR ??
Fra : Kasanski

Dato : 22-02-04 18:48

Hejsa

Jeg har en S55, som jeg gerne vil have opgraderet til V20, og kan læse mig
frem til at man selv kan gøre det via det kabel der medfølger.... men hvor
kan jeg finde den på nettet ?? og er den kommet i den Dansk version ????

På forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 11:25

"Kasanski" <1@1.11> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jeg finde den på nettet ?? og er den kommet i den Dansk version ????

Hejsa!

Jeg har uploaded firmware V20 til S55 i news:dk.binaer

Helmut Lotti

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 24-02-04 17:48

Det var smuk og solrig dag da Helmut Lotti skrev
news:4039de59$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg har uploaded firmware V20 til S55 i news:dk.binaer

Er jeg den eneste der undrer mig over at de har bytte om på to knapper? Når
man vil sende en sms kan man vælge om man vil sende til en gruppe eller en
enkelt person fra tlf.bogen. De to knapper er nu blevvet ombyttet.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Peter

Dato : 25-02-04 15:03

Hej.

Er det så en version der understøtter Dansk og / eller med Dansk ordbog ??

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 12:03

"Peter" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er det så en version der understøtter Dansk og / eller med Dansk ordbog ??

Selvfølgelig!

Helmut Lotti

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 26-02-04 19:26

Hej.

Jeg kan ikke finde ud af at få samlet alle de mail´s fra dk.binaer til en
fil...
Den bliver corrupted....

Er der ikke en venlig person her der kunne smide et link til en side hvor
den kan hentes, eller til et program der kan downloade filen rigtigt....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : ozzie

Dato : 26-02-04 20:40

Peter @ Team-PsHdO wrote:

> [...]
> den kan hentes, eller til et program der kan downloade filen rigtigt....

Du kan hente den på min hjemmeside:
www.oz1eee.dk
/ozzie

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 27-03-04 16:02

ozzie <erling_fjerndettesimonsen@hotmail.com> wrote in

> Du kan hente den p† min hjemmeside:

Hvilket filformat er det? .zl9 virker da ikke netop kendt?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 26-02-04 22:32

Hej.

Ok, med en anden news-grabber, fik jeg hentet filen korrekt, og har nu
opdateret min telefon, det fungerede fint.....
Men hvilke forbedringer/ændringer er der egentlig i V2.0 frem for V1.6 ??

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO