[Opslag] Catch'em - Fangstrapport, første ~
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 24-04-01 20:07

Du kan nu downloade Catch'em Beta på http://www.blackend.dk/catchem.htm

Husk at checke menuen "Om catch'em" - "Nyheder" i programmet for at få
informationer om updates, bugs, osv.

Med venlig hilsem

Conatech - Ulrik

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-04-01 00:04

Ulrik Vadstrup wrote:

> Du kan nu downloade Catch'em Beta på http://www.blackend.dk/catchem.htm

Ok - nu har vi vist allesammen hørt om dit fremragne program, så jeg vil
foreslå, at du tager en rigtig lang pause med dine opslag.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Netbetjent Niels Rii~

Dato : 25-04-01 08:30

> Ok - nu har vi vist allesammen hørt om dit fremragne program, så jeg vil
> foreslå, at du tager en rigtig lang pause med dine opslag.

Hvad med om du fik dig et liv i stedet for at fjoller rundt og lege
Netbetjent hele tiden!!. Tag ud at fiske hvis ellers du kan finde ud af det
ellers brug denne nyhedsgruppe til informationer OGSÅ om et fangstprogram

Og så nytte rdet ikke noget at du har sat FUT til alt.null blot fordi du
ikke vil have kritik af dit eget indlæg!

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-04-01 08:55

On Wed, 25 Apr 2001 01:03:55 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Ok - nu har vi vist allesammen hørt om dit fremragne program, så jeg vil
>foreslå, at du tager en rigtig lang pause med dine opslag.

Slap nu af mand. Han har postet 2 opslag siden den 16/4-2001.

Desuden har han jo ændret noget i programmet siden sidste opslag. Har
du ondt i røven, så put da [Opslag] i dit kill filter.

Mvh. Brian

Fra : Ola Nilsson

Dato : 26-04-01 16:38

Tycker mig ana en viss avundsjuka från Herr Ebbesen.
Slappna av litet.

/Ola

Fra : Fishymaster

Dato : 25-04-01 13:35

LOL ja for ellers kommer økofacisten ebbe efter dig LOL

Fint lille program der det må have kostet en masse fisketid at lave, klø på
og hold os orienteret om programets udvikling glæder mig til final
release....

Fishymaster...

Ps.
Dansk sportsfisker forbund laver et ok blad måske skulle de oxo stoppe med
at sætte en url herind hver gang de opdaterer deres side, for vi kan jo bare
gå tilbage for at finde urlen .... Gud fader i skuret....

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 25-04-01 13:41

Jag hämtar hem ett program med en gång
Tack för tipset.
Mvh Henric

Fra : John Hewalo

Dato : 28-04-01 09:57

On Tue, 24 Apr 2001 21:07:18 +0200, "Ulrik Vadstrup"
<vadstrup@post12.tele.dk> wrote:

>Du kan nu downloade Catch'em Beta på http://www.blackend.dk/catchem.htm

Det ser lovende ud.
Jeg ser frem til det helt færdige resultat.

Flot arbejde.
--
Venlig hilsen
John