Tør hud efter creme
Fra : Lasse

Dato : 22-02-04 14:10

Davs

Jeg fik noget redap creme fra min hudlæge. Til ansigtet, kun kinderne, FANDT
jeg ud af. Jeg brugte det i hele hovedet i 4-5 dage, nu er jeg meget tør
omkring munden og under øjnene. Har prøvet med 2 forskellige cremer, men jeg
synes ikke det fungerer, efter 10-15 minutter er jeg tør igen! Hva gør jeg??

Hilsen
Lasse

Fra : Esben

Dato : 22-02-04 21:48

> [...]
jeg
> synes ikke det fungerer, efter 10-15 minutter er jeg tør igen! Hva gør

Drikker du nok vand? Det lyder banalt, men hvis man får for lidt væske tører
man ud, specielt under øjnene og omkring munden. I øvrigt øger væskemangel
også acnedannelse.

Mvh. Esben

Fra : Lasse

Dato : 22-02-04 23:15

"Esben" <evl@siteflow.dk> wrote in message news:c1b4i0$pge$1@sunsite.dk...

> [...]
tører
> man ud, specielt under øjnene og omkring munden. I øvrigt øger væskemangel

Jeg drikker 3-4 liter vand dagligt. Og det er jo EFTER jeg brugte redap det
er kommet. Når jeg smører alm fugtighedscreme på nu, "brænder" huden.

Lasse

Fra : Edvard Holm

Dato : 22-02-04 23:16

"Lasse" <lasnSLET@mail.dk> wrote in message news:<c1a9nq$46r$1@sunsite.dk>...
> [...]
> synes ikke det fungerer, efter 10-15 minutter er jeg tør igen! Hva gør jeg??

Hej Lasse
Jeg kender ikek den creme som du omtaler du har fået af din hudlæge,
men den kan måske indeholde nogle stoffer som udtører din hud, jeg vil
foreslå at du forsøger dig med et helt naturligt produkt Emu olie, som
du kan læse mere om på www.emuolie.dk

Den udtørrer ikke huden men tilfører den fugtighed samt trænger
hurtigt ind i din hud hvor den renser porerne, den er helt uden
kemiske stoffer og huduvenlige indgredienser, den kan købes hos Matas
eller bestiller der eller du kan sende mig en mail.
med venlig hilsen
Edvard.

Fra : Edvard Holm

Dato : 22-02-04 23:18

> [...]
> synes ikke det fungerer, efter 10-15 minutter er jeg tør igen! Hva gør jeg??

Hej Lasse
Jeg kender ikke den creme som du omtaler du har fået af din hudlæge,
[...]

eller bestiller der du kan også sende mig en mail.
med venlig hilsen
Edvard.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-02-04 23:36

Lasse wrote:
> [...]
> nu er jeg meget tør omkring munden og under øjnene. Har prøvet med 2
> forskellige cremer, men jeg synes ikke det fungerer, efter 10-15

hvilken creme bruger du?? (altså nu, bagefter)

du skal have genoprettet hudens naturlige barriere, og til det der er der
altså ikke rigtig noget der er helt så godt som kopattesalve (den gode gamle
helosan) ;)

den bruger jeg som universalmiddel til alle former for "udpint" hud....
somregel er det dog vinterkinder og lignende (jeg lider selv af krakelerende
skinneben om vinteren) med GOD effekt (somregel er problemet væk inden for
max 48 timer med regelmæssig smøring......)

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Lasse

Dato : 23-02-04 08:28

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> skinneben om vinteren) med GOD effekt (somregel er problemet væk inden for
> max 48 timer med regelmæssig smøring......)

Tak, det vil jeg prøve

Hilsen
Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 09:18

"Lasse" <lasnSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har prøvet med 2 forskellige cremer, men jeg
> synes ikke det fungerer, efter 10-15 minutter er jeg tør igen! Hva gør
jeg??

Har du prøvet med Decubal creme ? Den plejer at være god, til tør hud.

Mvh. www.tjekmig.dk