IT nyheder for katte
Fra : Jan Holm

Dato : 22-02-04 21:19

Brødre og søstre, dårligt nyt. Intel kommer i starten af 2005 med en ny type
fladskærme der vil reducere prisen kraftig. Teknologien kalde Lcos og de
forventer at en 52" fladskærm vil koste omkring 11.000. Vi her på CatIT
tør kun at gisne om prisen på en alm computer skærm.

Ivan, Max og Josehine
CatIT

Fra : Broxgaard

Dato : 22-02-04 21:38

> [...]
> forventer at en 52" fladskærm vil koste omkring 11.000. Vi her på CatIT
> tør kun at gisne om prisen på en alm computer skærm.

Hvem vil bruger en 52" fladskærm til en computer?

--
Mvh.
Daniel og miss candy

Fra : Ivan Gregersen

Dato : 22-02-04 22:08

Klip
> Hvem vil bruger en 52" fladskærm til en computer?

Hejsa
Det gjorde vi vel alle sammen hvis de var til at komme i
nærheden af

Hilsen Wasco_dk

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 22-02-04 22:45

On Sun, 22 Feb 2004 22:08:17 +0100, "Ivan Gregersen"
<farspostbox@hotmail.com> wrote:

>Det gjorde vi vel alle sammen hvis de var til at komme i
>nærheden af

   Den eneste grund jeg kunne forestille mig til at have en skærm
der var så stor er at jeg ikke har katte der er så store. Jeg kan
oplyse om at en mellemstor hunkat på ca. 4½ kg fylder ca. 17" ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 15:18

> Brødre og søstre, dårligt nyt. Intel kommer i starten af 2005 med en ny
type
> fladskærme der vil reducere prisen kraftig.

Hvad fa´en har det at gøre i denne nyehdsgruppe - udover at jeres firma
hedder "CAT"..?

Hold venligst den slags i de relevante grupper.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Jan Holm

Dato : 23-02-04 16:22

Jan W Nielsen wrote:
> Hvad fa´en har det at gøre i denne nyehdsgruppe - udover at jeres
> firma hedder "CAT"..?

Jees, der er nu ikke noget som at forklare en "joke"
CatIT er pure opspind, dem der skrev under var de 3 af vores
katte hvis foretrukne sovested er pc skærmen. Se evt.
http://www.catrescue.ca/images/hardwork.jpg

Vores katte er med garanti ikke de eneste der ææælsker at
ligge der, en favorit plads der så ikke eksistere med fladskærm.

Mvh
Jan Holm

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 16:27

> Jees, der er nu ikke noget som at forklare en "joke"

Ok. så "klapper jeg kaje" igen.

Jeg har bare skrevet en del i en anden gruppe, hvor man regelmæssigt blev
bombarderet af alle mulige folk, der ville sælge noget - eller på anden
kommerciel måde have opmærksomhed.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-02-04 21:15

In article <403a1aa1$0$1645$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Jan Holm
<NOSPAM@NOSPAM.TIA> wrote:

> Vores katte er med garanti ikke de eneste der ææælsker at
> ligge der, en favorit plads der så ikke eksistere med fladskærm.

Jo..... det problem løb Ditte ind i for halvandet år siden

http://makeashorterlink.com/?C21321087

Fra : Kate

Dato : 23-02-04 22:02

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> wrote in

> http://www.catrescue.ca/images/hardwork.jpg

Nårhhh, så er det derfor Lante er så træt af mig Jeg har nemlig en
17" fladskærm og den er simpelthen ikke til at sove ovenpå.
Jeg kommer i tanker om den reklame, der for et par år siden kørte. En
somali sprang henover en reol og mellemlandede på en computerskærm. En
dag faldt den ned fordi skørmen var blevet skiftet ud med en fladskærm

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jogster

Dato : 24-02-04 09:12

> [...]
> somali sprang henover en reol og mellemlandede på en computerskærm. En
> dag faldt den ned fordi skørmen var blevet skiftet ud med en fladskærm

Min Burmilla elsker at sove ovenpå min 42" Plasma (hænger på vægen)