Psykolog Lotte Hjernø (børnepsykolog)
Fra : anonym

Dato : 22-02-04 16:57

Hej

Nogen der har været i "kløerne" på denne psykolog?

Hun bliver brugt i forbindelse med forældremyndighedssager.

Postet i : dk.familie.barn, dk.videnskab.psykologi

Fra : Allan Ødum

Dato : 23-02-04 21:50

Jeg har ikke hørt om Lotte Hjernø før - men hvis du er utilfreds med
hende, kan du klage til PsykologNævnet. Jeg er selv godt igang med at
riste en psykolog ved navn Marie Rasmussen her:
www.alanius.dk/samv/hoveddor/marie/0index.php

Med venlig hilsen
Allan Ødum

Fra : anonym

Dato : 03-04-04 23:08

Hej

Stadig ikke nogen der har været i kontakt med denne psykolog?