MS Windows
briani 27239
Oprydning: wbk-filer i tmpinet - på XP
Fra : Jonas Skafte Jensen

Dato : 23-02-04 04:01

Jeg kan se at der findes en del filer der hedder noget i retning af:
c:\Documents and Settings\xxxxxxxx\Lokale indstillinger\Temporary Internet
Files\Content.IE5\yyyyyyyyy\wbkZ.tmp

men jeg kan ikke fange dem, på normal vis...

- er det noget jeg kan slette og hvordan?

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 23-02-04 13:58

Jonas Skafte Jensen wrote:

> [...]
> Files\Content.IE5\yyyyyyyyy\wbkZ.tmp
>
> men jeg kan ikke fange dem, på normal vis...
>
> - er det noget jeg kan slette og hvordan?

Da det tilsyneladende er midlertidige internet-filer, vil jeg mene, det
højst kan gøre det lidt langsommere at åbne sider på internettet, hvis du
sletter dem. Prøv at køre Start -> Programs -> Accessories -> System Tools
-> Disk Cleanup på C-drevet og se om ikke det fjerner dem.