MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Aktiveringskoder til XP officepakke
Fra : Gitte Nielsen

Dato : 22-02-04 21:54

Hvordan aktiverer jeg XP officepakken på min computer nummer 2 herhjemme,
jeg har aktiveret den hos Microsoft til computer1 men når jeg kører den på
computer 2 siger den at den skal aktiveres igen, men det kan jeg ikke for
når der laves opkald til Microsoft siges der at den er aktiveret.

Kan den kun aktiveres 1 gang, skal jeg så købe en version til hver af mine
computerer?

Fra : Jyden - erstat bukse~

Dato : 22-02-04 22:02

> Kan den kun aktiveres 1 gang, skal jeg så købe en version til hver af mine
> computerer?

Teoretisk set: 1 licens til 1 PC
Praktisk set: Microsofts veje er mangfoldige!

/Jyden

Fra : JL

Dato : 22-02-04 22:14

"Jyden - erstat bukser med .com" <tja@post.bukser> skrev i en meddelelse

> Teoretisk set: 1 licens til 1 PC
> Praktisk set: Microsofts veje er mangfoldige!

Så vidt jeg husker har man licens til at installere office på 1xpc +
1xbærbar pc, men det er måske ændret i XP?
Læs de licensbetingelser som ligger på cd'en.
- JL

Fra : Henning

Dato : 23-02-04 13:54

>Kan den kun aktiveres 1 gang, skal jeg så købe en version til hver af mine
>computerer?

Ja, naturligvis! Een licens dækker een pc, hverken mere eller
mindre

Fra : KsNa

Dato : 23-02-04 19:21

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, naturligvis! Een licens dækker een pc, hverken mere eller
> mindre

Der sælges studieudgaver af OfficeXP til 999,- og som gælder til 3PCer.

Mvh.
Kim

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-02-04 20:23

"KsNa" <ksna@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> mine

> Der sælges studieudgaver af OfficeXP til 999,- og som gælder til 3PCer.

Hej Kim
har du det på skrift for MS kender ikke noget til det
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : KsNa

Dato : 24-02-04 21:07

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse

> "KsNa" <ksna@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hej Kim
> har du det på skrift for MS kender ikke noget til det

TDC-magasinet der kom før jul havde det (efter hukommelsen, har ikke bladet
mere), samt i FONA i Lørdags - der stod én enkelt æske. Jeg læste på den, at
man skal være studerende på f.eks. handelsskole,gymnasium eller ling., eller
man skal være underviser sådanne steder, eller være i samme husstand/familie
som sådanne personer.

Microsoft ved åbenbart ikke hvad de selv sælger.

Den udgave jeg så i Lørdags er uden Access, men der skulle være et tilbud i
pakken.

Mvh.
Kim

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 25-02-04 19:17

> [...]
> Microsoft ved åbenbart ikke hvad de selv sælger.
> Den udgave jeg så i Lørdags er uden Access, men der skulle være et tilbud

Hej Kim
Igen Kim har du det på skrift med 3 PC'ere ellers læs her
http://www.microsoft.com/danmark/license/student/default.asp
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : KsNa

Dato : 25-02-04 19:57

> [...]
> husstand/familie

> Hej Kim
> Igen Kim har du det på skrift med 3 PC'ere ellers læs her

Nej jeg har det ikke på skrift, jeg læste det på den æske fra Microsoft
(grøn på det meste af forsiden), der stod på hylden i butikken.

Mvh.
Kim