MS Windows
briani 27239
iso2/winrar
Fra : John Nielsen

Dato : 22-02-04 15:54

hej ng
jeg har lige hentet unreal turnament2003, og nu er det at jeg vil pakke den
ud,, den ligger vist som en rar fil,
og jeg kan oz få den brændt ud,, når nero brænder den ud gør den vist det i
noget der hedder iso2, men lige så snart den er færdig med at brænde og jeg
sætter den færdige brændte skive i, kan win xp ikke læse fra drevet, og
siger at skiven enten er defekt eller der bruges et ukendt format..
nogen der ved hva hulen man gør??
bruger nero 5,046

hilsen jm
__________________________________________________________________ john
Nielsen ICQ#: 344878025 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Gevaldi

Dato : 22-02-04 16:04

John Nielsen skriblede:
> [...]
> brænde og jeg sætter den færdige brændte skive i, kan win xp ikke
> læse fra drevet, og siger at skiven enten er defekt eller der bruges

Henter WinRar og pakker filen ud.

--
/Gevaldi

Fra : John Nielsen

Dato : 22-02-04 16:12

ja jeg har oz winrar, og det er vist den der pakker den ud i en slags fil
som noro bruger tror det er en iso2 fil, men kan du sige mig hvordan man gør
helt fra starten eller hvordan du vil gøre, hvis du står med ut2003 i en rar
fil??

Fra : Gevaldi

Dato : 22-02-04 17:23

John Nielsen skriblede:
> [...]
> fil som noro bruger tror det er en iso2 fil, men kan du sige mig
> hvordan man gør helt fra starten eller hvordan du vil gøre, hvis du

Får du Iso fil når du har udpakket rar filen
med winrar? Gør du det, så kan du bruge
IsoBuster til at udpakket Iso filen, på den
måde får du UT2003 pakket "helt" ud og
kan nok også installere den fra din hd.
Senere kan du så brænde den på en cd.

--