Realtek RTL8110S/8169S Gigabit Boot Agent
Fra : Lars

Dato : 22-02-04 11:41

Hej
Hver gang jeg booter min pc starter den med at skrive;

Realtek RTL8110S/8169S Gigabit Boot Agent
Press Shift-F10 to configure...............

,venter i 5-10 sec. derefter starter pc'en op i winXP

Hvordan fjerner jeg dette, og får den til at starte direkte? Og hvad betyder
egentlig?
/lars
Hardware:
MSI865pe neo2
P4-2,8
ASUS V9520 128

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-02-04 11:53

"Lars" <lgo@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> ,venter i 5-10 sec. derefter starter pc'en op i winXP
>
> Hvordan fjerner jeg dette, og får den til at starte direkte? Og hvad

Det er til at starte en pc over netværket.. fx tynde klienter uden harddisk.
Det kan slås fra i dit bundkorts bios opsætning.