vedligeholdelse af printer
Fra : Sven

Dato : 22-02-04 01:11

Hej.
Min printer er nu ca 1½ år gammel (HP1220C), og den er begyndt at "pive" når
den printer. Er det en god ide at smøre tandhul osv med f.eks. VD40? (eller
andet bedre middel?)

Sven

Fra : Esben

Dato : 22-02-04 02:57

"Sven" <chanelle4_nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
når
> den printer. Er det en god ide at smøre tandhul osv med f.eks. VD40?

Symaskineolie eller anden syrefri olie er nok bedre. WD40 er lidt krads.

--
Esben

Fra : Sven

Dato : 22-02-04 16:08

> Symaskineolie eller anden syrefri olie er nok bedre. WD40 er lidt krads.

Ok, tak for hjælpen, Esben. Jeg prøver lidt syrefri olie.

Sven