Fedora og firewall
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 21-02-04 23:59

Hejsa

For at få Bittorrent til at køre skal man vist åbne en række porte i
sin firewall (6881-6999) - hvordan åbner man for en række porte i den
til Fedora medfølgende firewall?

Mvh.
/Thomas

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 21-02-04 23:59

In <pan.2004.02.21.22.58.47.418707@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> Thomas Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> writes:

>Hejsa

>For at få Bittorrent til at køre skal man vist åbne en række porte i
>sin firewall (6881-6999) - hvordan åbner man for en række porte i den
>til Fedora medfølgende firewall?

Hvorfor ikke bare afinstallerer din firewall ?
http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#firewall

/Martin

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 22-02-04 11:02

On Sat, 21 Feb 2004 22:59:08 +0000, Martin Moller Pedersen wrote:

> Hvorfor ikke bare afinstallerer din firewall ?
> http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#firewall

Det har jeg faktisk osse overvejet - ja, la' os da vælte lortet (jeg
kørte jo alligevel aldrig med firewall i mine glade Windows-dage).

Mvh.
/Thomas