Bider lidt !
Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-02-04 22:09

Hejsa alle

Vi har to dejlige Burmesere killinger og vi har et lille "problem" ! Den ene
har det med at slikke på vores fingre en gang i mellem og så bider den efter
lidt tid, ikke hårdt eller noget, men man kan dog mærke det

Er det sådan de sutter hos deres mor eller er det noget andet ?

Venlig hilsen
Christian

Fra : Allan

Dato : 21-02-04 22:28

"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt tid, ikke hårdt eller noget, men man kan dog mærke det
>
> Er det sådan de sutter hos deres mor eller er det noget andet ?

Hej Christian
Jeg har en lille MCO killing der vil lege vilde lege med mig
Han bider også mens han spinder, Men han bider ikke igenem.
Det er ikke mig der vil lege de der vilde lege men ham så det får han lov
til.

Er det det samme problem som dit ?

Han slikker på der hvor han har bidt, Når han mener der er blevet bidt for
hårdt.

De er nu søde sådan nogle små.

En glad killingeejer.

Allan

Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-02-04 22:35

"Allan" <allan_roskilde@hotmail.REMOVEcom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er det det samme problem som dit ?
>
> Han slikker på der hvor han har bidt, Når han mener der er blevet bidt for

Det er omvent *SS* han slikker og så bider han *SS* også gerne i storetåen

Fra : Allan

Dato : 21-02-04 22:48

> Det er omvent *SS* han slikker og så bider han *SS* også gerne i storetåen

Ja så har du et problem
Nej det plejer at være nemt at sige nej.
Og det der nej kan kombineres med en vandpistol eller en vand spreyflaske,
Forstøver

Det behøver ikke at gøre ondt på killingen, men noget vand fra en forstøver
kan gøre underværker.

Så kan den lære det.

Mvh Allan

Fra : Jane :o)

Dato : 23-02-04 20:57

> [...]

> Er det det samme problem som dit ?
>
> Han slikker på der hvor han har bidt, Når han mener der er blevet bidt for

Meget sjovt. Jeg har netop tænkt tanken med vores killing, der gør det
samme. Den bider - ikke særlig hårdt, og så slikker den.

Den er begyndt nogle gange at ligge oppe på nakken af mig, når jeg sidder
foran computeren, og så nipper den i nakkehårene eller i øreflippen.
Nøjagtigt det samme, hvor den så slikker bagefter.

Det er helt vildt kærligt.

Mvh Jane
---
www.janemark.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 21-02-04 22:51

On Sat, 21 Feb 2004 22:08:32 +0100, "Christian Poulsen"
<c.p@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>lidt tid, ikke hårdt eller noget, men man kan dog mærke det
>
>Er det sådan de sutter hos deres mor eller er det noget andet ?

Jeg tror mere, det er hentet fra pelsplejen.
Ofte tygger katte lidt på pelsen, når de ordner den - også når det er
andres pels.
Jeres killing vil altså gerne ordne Jeres pels og tænker ikke rigtig
over, at sådan én har mennesker slet ikke

Niels Peter

Fra : Kate

Dato : 22-02-04 01:54

"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> wrote in

> [...]
> ! Den ene har det med at slikke på vores fingre en gang i mellem
> og så bider den efter lidt tid, ikke hårdt eller noget, men man

Hej Christian

Min yngste kat kunne også finde på at tygge lidt i mig da han var
killing. Han er noget af en vildbasse til tider, men hvis jeg råbte av
når han satte tænderne i, også selvom det faktisk slet ikke gjorde
ondt, så kiggede han betuttet på mig. Jeg mener, han virkede til at
forstå at det var ham der fik mig til at komme med udbrud. Mowgli havde
en idé om da han var yngre at det var sjovt at tygge i min næse, derfor
udråbene. Idag, han fylder snart 2, gør han det ikke mere. En sjælden
gang forgelmmer han sig og åbner munden omkring min næse, så skal jeg
bare sige "argh", ikke højt, bare sådan som en advarende lyd, så lader
han være. Men indrømmet, det tog nogle uger inden han forstod og noget
længere inden han for alvor respekterede min næse

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-02-04 07:58

> [...]
> lidt tid, ikke hårdt eller noget, men man kan dog mærke det
>
> Er det sådan de sutter hos deres mor eller er det noget andet ?

Nogle killinger begynder at bide lidt ved tandskifte, er det tid til det?
Udover det bør i vænne den til at fødder og hænder ikke er legetøj. Leg med
en fjerkost eller andet, så hænder og fødder bliver forbundet med kæl, og
kun det.
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk