Squirrelmail hjælp
Fra : Michael R. Christens~

Dato : 21-02-04 16:45

Hej............

Har en lille problem med squirrelmail.
Når jeg vælger danish i pref. så skifter den ikke til dansk, eller det vil
sige at hjælp bliver på dansk men ikke resten.
Den danske oversættelse er hvor den skal værer.

Bruger Debian 3.0

Er der nogle der kan hjælpe.

Fra : Claus Kühle

Dato : 21-02-04 22:55

"Michael R. Christensen" <michael@mabi.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg vælger danish i pref. så skifter den ikke til dansk, eller det vil
> sige at hjælp bliver på dansk men ikke resten.
Havde en gang det samme problem. Mener at jeg manglede at installere dansk
sprog på selve linuxboxen (KDE i mit tilfælde)

Venlig hilsen
Claus Kühle

Fra : Michael R. Christens~

Dato : 22-02-04 08:34