Speedsteam 5880
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 21-02-04 01:25

Hej

Jeg skulle lige hjælpe en kammerat med at åbne en port i hans router,
men da jeg ikke er fysisk ved hans computer, så ville jeg lige finde et
manual på nettet. Dette har været umuligt for mig at opstøve.. er det
lykkedes for nogle af jer ? Det drejer sig om en Speedstream 5880 og
tdc adsl.

mvh.
Rasmus

Fra : Kas.

Dato : 21-02-04 09:31

Hejsa

Det er ikke lykkes for mig. Jeg har ellers forsøgt følgende:

Via et konsolkabel og hyperterminal er jeg tilsluttet routeren. jeg trykker
resetknappen ned i 10 sek. Routeren rebooter med default username og
password. Dette skulle være "superuser/admin", men routeren bliver ved med
at afvise adgangskoden.

Nogle idéer?

Fra : Palle Hansen

Dato : 21-02-04 12:59

> Det er ikke lykkes for mig. Jeg har ellers forsøgt følgende:

Tsk tsk det er også FY FY!
Så kan du lære det

Fra : Jens

Dato : 21-02-04 23:47

"Kas." <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> resetknappen ned i 10 sek. Routeren rebooter med default username og
> password. Dette skulle være "superuser/admin", men routeren bliver ved

Jeg mener at huske at password er det samme som serienummeret på tidligere
SpeedStream routere, så hvorfor ikke på denne også ?
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 12:26

Jens wrote:

> Jeg mener at huske at password er det samme som serienummeret på tidligere
> SpeedStream routere, så hvorfor ikke på denne også?

Det kunne godt være - password i recovery-mode for 5711 og 5781 er
serienummeret (som står på en sølvgrå mærkat på undersiden), minus det
første bogstav.

Fra : Kas.

Dato : 23-02-04 08:18

"Jens C. Hansen [Odense]" <"[usenet]±[greylion]=[dk]"> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er det ikke med denne router - og serienummeret er også prøvet.

Kasper

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-02-04 18:11

Kas. skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det er det ikke med denne router - og serienummeret er også prøvet.

Hmm, Speedstream 5800 er det ikke til ProAccess TDC leverede den?
Hvis det er, så har TDC formodentligt lavet hvad det er muligt af
forhindringer for at kunden selv kan ændre opsætningen, dette er næmlig ikke
tilladt, og det er dyrt at få TDC til at gøre det.

Ivar Madsen
Der kører MDK9.2 med KDE 3.2

Fra : @@@ thomas @@@

Dato : 25-02-04 09:10

> [...]
> et manual på nettet. Dette har været umuligt for mig at opstøve.. er
> det lykkedes for nogle af jer ? Det drejer sig om en Speedstream

jeg kunne kun finde denne
http://download.tdc.dk/pub/tdc/erhverv/internet/bredbaand/pdf/5880_install_Br_ADSL.pdf

jeg har en speedstream 2601 og med den kan jeg i min browser skrive
192.168.1.1 og så kommer jeg ind i opsætningen og der kan jeg stille på de
forskellige ting så du kan prøve det
lad os høre hvis det hjælper

--
Thomas
Jeg repræsenterer med denne udtalelse ikke TDC A/S

Fra : kiertzner

Dato : 07-04-04 20:44

"Rasmus Lauritsen" skrev d. 21-02-04 01:25 dette indlæg :
> [...]
> manual på nettet. Dette har været umuligt for mig at opstøve.. er det
> lykkedes for nogle af jer ? Det drejer sig om en Speedstream 5880 og

Hej Rasmus

check http://bay-it.dk/speedstream_5880.htm

http://www.kandu.dk/

Fra : kiertzner

Dato : 07-04-04 21:07

> [...]
> manual på nettet. Dette har været umuligt for mig at opstøve.. er det
> lykkedes for nogle af jer ? Det drejer sig om en Speedstream 5880 og

se evt. http://bay-it.dk/speedstream_5880.htm for resat af SpeedStream
5880 router.

http://www.kandu.dk/

Fra : kiertzner

Dato : 10-04-04 19:26

hej Rasmus. Se evt. http://bay-it.dk/speedstream_5880.htm

http://www.kandu.dk/

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-04-04 19:32

On 2004-04-10, kiertzner <kiertzner.news@kandu.dk> wrote:

> hej Rasmus. Se evt. http://bay-it.dk/speedstream_5880.htm

Gå nu væk, din uduelige spammer!

FUT: dk.admin.netmisbrug

--
Andreas Plesner Jacobsen | To do nothing is to be nothing.