x-tra HD=problem
Fra : JHF

Dato : 20-02-04 22:10

Hej
Jeg har lige købt en ekstra HD, sætter den til, XP finder den nye hardware,
i enhedshåndtering ligger den som et disk drev, men jeg kan ikke finde i
Denne computer. Det er som om der ikke er adgang til den.
Er der nogle der kan hjælpe mig?

Jeg har XP-prof

Jens

\!/
(@@)
----------o00o-(_)-o00o--------------

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 20-02-04 22:17

"JHF" skrev
> Jeg har lige købt en ekstra HD, sætter den til, XP finder den nye hardware,
> i enhedshåndtering ligger den som et disk drev, men jeg kan ikke finde i
> Denne computer. Det er som om der ikke er adgang til den.

Disken mangler at blive formateret:

I Control Panel,
Administrative Tools,
Computer Managment,
Storage,
Disk Management
Højreklik på din nye disk og
Formater.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-02-04 00:54

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev i en meddelelse
> "JHF" skrev
>
> Disken mangler at blive formateret:
>
> I Control Panel,
> Administrative Tools,
> Computer Managment,
> Storage,
> Disk Management
> Højreklik på din nye disk og
> Formater.
>
> Mvh
> Thorkild Dalsgaard

Han skal lige partitionere den først. Hvis den er partitioneret, så kan den
ses i denne computer og formatteres derfra. Eftersom den er usynlig, er den
ikke partitioneret. Men det foregår i øvrigt samme sted som du henviser til.

Kurt

Fra : JHF

Dato : 21-02-04 09:36

Jeg troede også at jeg skulle ind og rode med partitioner, men xp lavede
drevet dynamisk, og så kunne jeg formatere.
Mange tak for hjælpen - jeg kendte ikke genvejen i kontrolpanel, så jeg
troede jeg kun kunne formatere via boot.
Det hele kører, så nu er der masser af plads til alle mine fotos!

Jens (JHF)

Fra : Thunder

Dato : 05-03-04 16:04

Har du checket jumperindstillingen, der er nogle harddiske der skal have en
ekstra jumper for at køre i en pc hvor der allerede er en harddisk i
forvejen.

--

---------

Skriv til thunder@pc.dk eller educare.ph@get2net.dk eller igen
thunder@get2net.dk

Ovenstående hører alt sammen til under Educare Philippines.

Med venlig hilsen

Jan Johansson