Folde-ud link
Fra : Nederbasse

Dato : 20-02-04 20:20

Hej Gruppe

Jeg vil gerne have et link der kan forlde en liste af links ud -ved godt det
lyder kryptisk så jeg tegner lige:

Grupper
Gruppe1
Gruppe 2
Gruppe3

Det jeg så gerne vil er at kun Grupper ses når man kommer ind på siden,
klikker man så på grupper folder listen sig ud med gruppe1, gruppe2 o.s.v.
Og så vil jeg gerne ha' linkene bliver røde ved hoover.

Det kan laves med Ms Frontpage så det må også kunne laves manuelt men
hvordan. ?
Har checket nettet men ved ikke hvad jeg skal søge efter.

Lars

Fra : Lars Olesen

Dato : 20-02-04 20:33

Nederbasse wrote:

> Jeg vil gerne have et link der kan forlde en liste af links ud -ved godt det
> lyder kryptisk så jeg tegner lige:

Hintzmann har lavet en god fold-ned-menu:

http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/

--
Lars Olesen
Konkurrence på <http://www.fodboldenslegestue.dk>

Fra : Nederbasse

Dato : 20-02-04 21:08

"Lars Olesen" <lsolesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Lars Olesen
> Konkurrence på <http://www.fodboldenslegestue.dk>
> Kan det gøres bedre? Navigation og brugervenlighed!

Sådan en menu har jeg prøvet men det er kun lige det ene menupunkt jeg gerne
vil have 'foldet sammen'

Problemet er også at det ikke er mig der skal rette i sitet fremover når det
er færdigt, dem der skal overtage har ingen erfaring med web derfor SKAL det
være nemt.
Troede det måske kunne labes med en style.

Lars

Lars

Fra : Lars Olesen

Dato : 20-02-04 21:47

Nederbasse wrote:

> Problemet er også at det ikke er mig der skal rette i sitet fremover når det
> er færdigt, dem der skal overtage har ingen erfaring med web derfor SKAL det
> være nemt.

Det er jo nemt. Hintzmanns foldenedliste er jo bare en liste i html'en
og resten laves med det stylesheet, som du bare downloader og sætter op.
Om der skal være flere folde ned er altså bare op til dig, når du laver
listen. Prøv lige at kigge på Hintzmanns forklaring en gang til!