mappath sti til upload
Fra : Tommy

Dato : 20-02-04 19:29

Hej G

Jeg er ved at lave en side der absolut skal ligge hos Zitech, de kan ikke
angive en stil til hotellet da "det ligger lidt her og lidt der" ja det var
den besked der blev givet. Jeg har et fuldt funktionsdygtigt upload script
og jeg angiver så min sti således :

upload.Save (""& server.mappath("\upload")) den kommer så med en fejl 1120
(ASPSmartUpload) der betyder at filen ikke kan gemmes.

Jeg gemmer billeder i mappen upload og filnavnet i en access database.

Jeg vil væe taknemlig for et spark i den rigtige retning

Tommy

Fra : Bjarne

Dato : 20-02-04 21:06

> [...]
>
> Jeg gemmer billeder i mappen upload og filnavnet i en access database.
>
> Jeg vil væe taknemlig for et spark i den rigtige retning

Her er en tutorial der beskriver det du søger :

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion14.asp Kig under "Drev"

Venlig hilsen Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 20-02-04 21:11

> Her er en tutorial der beskriver det du søger :
>
> http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion14.asp Kig under "Drev"

Sorry det er "foldere" du skal kigge under!

Fra : Tommy

Dato : 21-02-04 08:48

Tak. Men jeg kan ikke rigtigt bruge det, jeg kan godt udskrive fra databasen
med mappath med jeg kan ikke få lov at gemme noget på disken. Jeg bruger det
samme script på 5- 6 andre sider hvor det virker men de ligger hos Jirty og
der er ingen problemer. Jeg har selvfølgeligt forsøgt at komme i kontakt med
Zitech men uden held,

Tommy