MS Windows
briani 27239
Hvis det er helt ot
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 20-02-04 10:59

Hej send mig videre hvis det er helt forkert.
Jeg kan ikke huske hvordan jeg kommer over på en anden skærm. jeg har haft
det til at virke, så det er i maskinen. Jeg har ved fejlfinding fundet ud at
jeg under egenskab for skærm skal under indstillinger, og så skal jeg bruge
t ikon til sekundær skæm, men det er der ikke, hvordan får jeg det frem. Win
XP kort -Nvidia Geforce4 mx 440
Gunnar

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 20-02-04 12:03

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Hej Gunnar. Funktionen er der et eller andet sted, jeg kan ikke huske det
præcist men tror det er et faneblad du overser og så husk at se at der
dukker en særlig menu op ude i venstre side.

Mikkel

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 20-02-04 17:58

"> Hej Gunnar. Funktionen er der et eller andet sted, jeg kan ikke huske det
> præcist men tror det er et faneblad du overser og så husk at se at der
> dukker en særlig menu op ude i venstre side.

Det husker jeg godt, men kan ikke få den frem nu, jeg har sat stik i kortet
det mener jeg at have læst, hvis du kommer i tanke om det først så sig til.
Gunnar

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 20-02-04 17:37

> [...]
> bruge et ikon til sekundær skæm, men det er der ikke, hvordan får jeg det
> frem. Win XP kort -Nvidia Geforce4 mx 440

Jeg har et nVIDIA GeForce2 MX/MX 400 og kører WinXP Pro. I Display
Properties -> Settings -> Advanced -> GeForce2 MX/MX 400 fremkommer en menu
til venstre, hvor jeg vælger GeForce2 MX/MX 400 \ Troubleshooting. Her er
der en knap med "Detect displays", og - hvis det ikke virker - en kasse,
hvor man kan sætte flueben ud for "Force detection og a monitor on the
secondary connector".

Prøv det en gang - hvis du ikke allerede har

- Mickel

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 21-02-04 09:14

"skal jeg

> Jeg har et nVIDIA GeForce2 MX/MX 400 og kører WinXP Pro. I Display
> Properties -> Settings -> Advanced -> GeForce2 MX/MX 400 fremkommer en
menu

Det er den jeg mangler, jeg kan følge dig hertil, men ikke mere, Jeg mener
at have set den før men kan ikke nu.Gunnar

Fra : Edmund

Dato : 21-02-04 12:02

Gunnar Grooss skrev:

> Det er den jeg mangler, jeg kan følge dig hertil, men ikke mere, Jeg
> mener at have set den før men kan ikke nu.Gunnar

Er det fordi du har ominstalleret XP og ikke har den samme driver som
før.
Se eller spørg i dk.edb.hardware.grafikkort angående hvilken driver der
skal bruges
--
Mvh Edmund