Cybercity news
Fra : Mathias

Dato : 20-02-04 09:14

Hejsa

Da jeg overvejer at skifte udbyder til CC vil jeg først lige høre
eksisterende kunder ad:

-Har CC news de fleste binære grupper?
-Hvordan er completeness?

\Jensen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-02-04 10:16

"Mathias" <baggadapREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Da jeg overvejer at skifte udbyder til CC vil jeg først lige høre
> eksisterende kunder ad:
>
> -Har CC news de fleste binære grupper?
> -Hvordan er completeness?
Nu benytter jeg ikke binære grupper ....

Men såvidt jeg har hørt her i grupperne (kig bl.a. i
dk.internet.udbydere.xdsl) er der ok dækning i dk.binaer.* (pånær
dk.binaer.motor vist nok?)
Men de udenlandske binære grupper skulle vist ikke være så meget værd.

/MD

Fra : Mathias

Dato : 20-02-04 10:35

> dk.internet.udbydere.xdsl) er der ok dækning i dk.binaer.* (pånær
> dk.binaer.motor vist nok?)

Øv, netop den gruppe bruger jeg meget...

\Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-02-04 13:31

"Mathias" <baggadapREMOVE@hotmail.com> wrote in message

> Øv, netop den gruppe bruger jeg meget...

jeg synes nu også at jeg har hørt at cybercity´s newsserver for det meste
ikke kan bruges til meget, da det kun holder en dag eller to, både binaer og
tekst.. ved ikke om det er så voldsomt.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-02-04 17:44

Bjarke Hansen skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> jeg synes nu også at jeg har hørt at cybercity´s newsserver for det meste
> ikke kan bruges til meget, da det kun holder en dag eller to, både binaer og
> tekst.. ved ikke om det er så voldsomt.

Nu er det kun en enkelt gruppe jeg bruger news.cybercity.dk til, da jeg ikke
har noget feed til på gruppe, og der har jeg indlæg tilbage til 1/1-2004

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-02-04 17:45

Ivar Madsen skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Nu er det kun en enkelt gruppe jeg bruger news.cybercity.dk til, da jeg ikke
> har noget feed til på gruppe, og der har jeg indlæg tilbage til 1/1-2004

Glemte lige at nævne at det er udholdig langsom til at besvare connect, det
tager fra 4 til 25 sekunder.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-02-04 13:56

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> writes:

> Men såvidt jeg har hørt her i grupperne (kig bl.a. i
> dk.internet.udbydere.xdsl) er der ok dækning i dk.binaer.* (pånær
> dk.binaer.motor vist nok?)

Jeg bruger dk.binaer.motor fra news.cybercity.dk en sjælden gang. Jeg
har ikke oplevet problemer med den, men jeg er måske ikke den rette
til at udtale mig da jeg ikke henter mere end et enkelt indlæg eller
to i gruppen om måneden.

--
Jacob - www.bunk.cc
Everyone hates me because I'm paranoid.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-02-04 17:20

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> [...]
> har ikke oplevet problemer med den, men jeg er måske ikke den rette
> til at udtale mig da jeg ikke henter mere end et enkelt indlæg eller

Okay .. det er kun noget jeg har læste i diverse NG-indlæg ... jeg benytter
som jeg nævnte slet ikke selv binære grupper ...

/MD