Har købt en kat - men hvilken race er det ~
Fra : Spangkuk

Dato : 20-02-04 07:11

Vennekredsen er ikke enig - hvad siger i herinde ?

Billede er lagt på dk.binear.

Spang

Fra : Jytte

Dato : 20-02-04 07:51

Spangkuk wrote:
> Vennekredsen er ikke enig - hvad siger i herinde ?
>
> Billede er lagt på dk.binear.
>
> Spang

Det er en ægte spangkuk.

Fra : Doris

Dato : 20-02-04 09:20

Pæn måde at svare på

Fra : Denise

Dato : 20-02-04 09:30

"Jytte" <vingekatten@mail.dk> wrote in message

> Det er en ægte spangkuk.

Muligvis, men utrolig grim er den da. LOL

--
Hilsen Denise

Fra : Sanni

Dato : 20-02-04 10:08

Hej Spangkuk
Jeg troede at du ville skifte navn, efter du var blevet afsløret som TROLL i
hundegruppen.
Du går måske efter at vinde den længste tråd igen???

Hilsen en undrende newslæser

Fra : Spangkuk

Dato : 20-02-04 15:07

"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
TROLL i
> hundegruppen.
> Du går måske efter at vinde den længste tråd igen???

Nej nej,- det var sidste år. I år vil jeg prøve at være sød.

Spang

Fra : Freedom

Dato : 20-02-04 09:53

HOV det er min nabo....hvordan kunne du købe han??? Du er blevet
snydt;))))))

Iben

Fra : Winther

Dato : 20-02-04 15:51

"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> skrev i en meddelelse
> Vennekredsen er ikke enig - hvad siger i herinde ?
>
> Billede er lagt på dk.binear.
>
> Spang

Du Spangkuk, endelig ved vi hvordan du ser ud

Vh. Winther

Fra : Britta Sørensen

Dato : 22-02-04 20:24

hej alle sammen.
Jeg er ny her på gruppen, håber i vil hjælpe mig. Jeg er altså lidt
nysgerrig med den kat i snakker om, men jeg kan ikke finde ud af det med det
billede, hvor kan jeg se det ?

Med venlig hilsen Kammi

Fra : Spangkuk

Dato : 22-02-04 21:38

"Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er ny her på gruppen, håber i vil hjælpe mig. Jeg er altså lidt
> nysgerrig med den kat i snakker om, men jeg kan ikke finde ud af det

Gå til gruppen

dk.binear

Jeg poster billedet igen.

Spang

Fra : Spangkuk

Dato : 22-02-04 21:40

> Gå til gruppen
>
> dk.binear
>
> Jeg poster billedet igen.

SLUDDER

gruppen hedder

dk.binaer

Kig efter emnet "Kat - hvilken race ?"

Spang

Fra : Britta Sørensen

Dato : 23-02-04 10:38

Hej igen...
Nu har jeg prøvet adskellige gange og gå på gruppen dk.binear den findes
ikke og dk.binaer. kommer der en masse volapyk om film eller sådan noget.
Hvad gør jeg forkert ??

med venlig Hilsen Britta

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-02-04 10:59

> [...]
> ikke og dk.binaer. kommer der en masse volapyk om film eller sådan noget.

Hej Britta
Ja, der er nogle der har fyldt Binaer.dk op med film, du skal bare scrolle
ned til d. 20/2 altså forbi alle filmene, så kan du se Spangkuks billede.
Hilsen Vibeke

Fra : Winther

Dato : 23-02-04 11:53

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
scrolle
> ned til d. 20/2 altså forbi alle filmene, så kan du se Spangkuks billede.

Bruger du outlook, så tryk på søg foroven, i feltet fra, skriver du Spankuk,
så kommer du ind på meddelelsen, hvis den stadig er der.
Billeder kan også være delte, så markerer man, kombiner og afkod, så kan
billedet samles. Optræder det som volapyk er det delt i flere filer.

Vh. Winther

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-02-04 17:02

"Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> writes:

> Hej igen...
> Nu har jeg prøvet adskellige gange og gå på gruppen dk.binear den findes
> ikke og dk.binaer. kommer der en masse volapyk om film eller sådan noget.

Tjae, det er fordi nogle fjolser blev sure over at tdc lukkede et
antal nyhedsgrupper og derfor rent ud spammer/fooder dk.binaer så vi
andre ikke kan være der...

> Hvad gør jeg forkert ??

Hmm dårlig newsreader...;-/

Jeg har smidt billedet på:

http://misbamsen.dk/sjov/kat.jpg

Så bliver du/ikke nødt til at skulle fjerne/gennem en masse intet
sigende indlæg...

> med venlig Hilsen Britta

Alternativt kan den som poster indlægget med en henvisning til
dk.binaer kopiere msgID fra indlægget og sende det med, fordi så
kommer man direkte til lige det indlæg..
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Britta Sørensen

Dato : 24-02-04 00:05

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse
> "Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> writes:

Hej Henrik,

> Jeg har smidt billedet på:
>
> http://misbamsen.dk/sjov/kat.jpg
>
> Så bliver du/ikke nødt til at skulle fjerne/gennem en masse intet
> sigende indlæg...

Mange 1000 tak, det var noget nemmere
jeg må give nogle af de andre ret, den er vist lidt speciel den kat
hihihi...

> Alternativt kan den som poster indlægget med en henvisning til
> dk.binaer kopiere msgID fra indlægget og sende det med, fordi så
> kommer man direkte til lige det indlæg..

Jeg har lige snakket lidt med min storebror om det, han vil hjælpe mig den
dag jeg måske vil lægge et lille billede ud, det lyder helt klart nemmest,
for de som evt. gerne vil ind at se det.
Du skal have 1000 tak for hjælpen endnu engang, og tak for tippet

Mange venlige hilsner og mijaaver fra Britta og Misserne.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-02-04 00:48

"Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> writes:

> Hej Henrik,

Hej Britta

> Mange 1000 tak, det var noget nemmere
> jeg må give nogle af de andre ret, den er vist lidt speciel den kat
> hihihi...

Jow tak

> Jeg har lige snakket lidt med min storebror om det, han vil hjælpe mig den
> dag jeg måske vil lægge et lille billede ud, det lyder helt klart nemmest,
> for de som evt. gerne vil ind at se det.

Jae det er såmæn let nok når man ved hvordan

Problemet er lidt at ikke alle har adgang til dk.binaer, så jeg ville
da foreslå at du kigger lidt på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk
hvor du også kan have nogle billeder af mitterne liggende.

> Du skal have 1000 tak for hjælpen endnu engang, og tak for tippet

Jamen det var så lidt

I kan da lige få et billede mere med
http://misbamsen.dk/dekat/katogklovn.jpg
Desværre ikke i farver men ret kønt synes jeg..