Hvilke telefoner har GPS
Fra : Hjalte

Dato : 20-02-04 01:44

Hej.
Jeg skal snart ud og købe ny mobil.
Jeg vil gerne have en telefon, der også kan bruges som vejviser i
bilen.
Jeg syntes jeg har set at de nye 3 telefoner kan det.
Er der andre, og hvad skal man evt. bruge for at få det til at virke.
Og lige til sidst, koster det noget at bruge? Minutpris ell. lign?

Håber i kan svare

---
MVH.
Hjalte

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-02-04 23:00

Hej

..

Kig her: http://www.benefon.com/catalogue/gsm_gps/

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Peter & Louise

Dato : 21-02-04 00:20

Hej Hjalte

alle tlf der bruger symbian os (pt nokia 6600. ericsson p900 og vist også
800 og dem du selv nævner) jeg kan desværre ikke huske hvad modulet koster.
mvh peter

Fra : Hjalte

Dato : 22-02-04 01:31

> [...]
>800 og dem du selv nævner) jeg kan desværre ikke huske hvad modulet koster.

Okey, og hvordan fungerer det så?
Skal man være opkoblet til internettet for at bruge det, eller skal
man købe en ekstern GPS ting?

Hvor kan jeg få mere information?

---
MVH.
Hjalte

Fra : Per Emborg

Dato : 22-02-04 12:23

Jeg har en sådan Benefon til salg med indbygget GPS man skal købe et kort
eller hente det på Emule hvis man vil stjæle øøøøh låne
Min er til salg for 4000 kr nypris 8500
Og ja det er virkelig kvalitets tlf de laver

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
"Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 22-02-04 16:29

G-Sat Bluetooth ( www.g-sat.dk ) ca 1900,- dkr uden software : Virker til
Alle Nokia 60 / Symbian maskiner. Køb TOMTOM Citymaps ved siden af: (Eks
pris København 5 dollar)
skal selv have et hos føniks computer på mandag til min Nokia 6600

Nice ikk ?

/ Flemming