Reset af pass på Cisco 678
Fra : Erik Eren

Dato : 20-02-04 01:34

Kan jeg på en Cisco 678 router resette passwordet uden at slette hele
konfigurationen?

Vh,
Erik

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-02-04 09:16

Erik Eren <eren@nononever.dk> writes:

> Kan jeg på en Cisco 678 router resette passwordet uden at slette hele
> konfigurationen?

Nej ikke hvis du ikke har det i forvejen.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-02-04 10:20

"Erik Eren" <eren@nononever.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg på en Cisco 678 router resette passwordet uden at slette hele
> konfigurationen?

Det kan du godt jo ....

Denne metode er dog 100% på eget ansvar... (og kræver at du har et
management-kabel)

http://support.real-time.com/windows/dsl/dsl-reset.html

/MD

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-02-04 11:51

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> writes:

> [...]
>
> Det kan du godt jo ....
>
> Denne metode er dog 100% på eget ansvar... (og kræver at du har et

Dette vil også slette al konfigurationen på routeren.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-02-04 12:26

"Martin Schultz" <di030007@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse

> Dette vil også slette al konfigurationen på routeren.
Sorry Martin, du har ret :) ...

Det står også her >
http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_6xx.html#erasing_cfg ...
"Caution: All settings are lost when you erase the configuration."

En lidt anden mulighed er dog følgende:
http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_6xx.html#topic1
Hvor man ikke resetter adgangskoden .. men derimod finder den oprindelige

/MD

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-02-04 12:57

> [...]

> http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_6xx.html#topic1
> Hvor man ikke resetter adgangskoden .. men derimod finder den oprindelige

Såvidt jeg er informeret virker det desværre ikke på nyere versioner af
CBOSen, desværre.

Fra : Erik Eren

Dato : 20-02-04 13:04

On Fri, 20 Feb 2004 12:26:21 +0100, "Morten Davidsen"
<email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote:

>En lidt anden mulighed er dog følgende:
>http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_6xx.html#topic1
>Hvor man ikke resetter adgangskoden .. men derimod finder den oprindelige

I skal have tak - dog benytter lortet md5 passwords, så jeg har vist
tabt. Æv.

Vh, Erik

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-02-04 13:05

On Fri, 20 Feb 2004 10:19:38 +0100, "Morten Davidsen"

> Det kan du godt jo ....

Duh, læste du spørgsmålet før du svarede?
"CAUTION: This will also erase your router configuration!"

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-02-04 17:23

> Duh, læste du spørgsmålet før du svarede?
> "CAUTION: This will also erase your router configuration!"
Hvis du læste mit indlæg kl. 12:26 ... ville du ikke spørge om dette!

Anyway .. så kan konfigurationen jo findes igen her >
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/manuel_installation/
(Pånær de NAT-entries han nu måtte have lavet ....)

/MD