Reparation af IBM TP T41. Please!
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 19-02-04 23:48

Kære tekniker.
Jeg har desværre fået ødelagt min splinternye IBM TP T41. Skærmen er kaput
og chassiet er blevet bøjet, så CD-Rommen ikke længere fungerer. Reste af
maskinen fungerer dog.
Jeg kan ikke undvære computeren i mange dage som et autoriseret værksted
kræver, så jeg håber at der findes en dygtig IBM tekniker som vil skille den
ad, skaffe reservedelene og reparere den; uden at jeg bliver ruineret;
selvom jeg gerne vil betale for en dygtig teknikers hjælp!

Mvh og på forhånd tak
Lars@LHCom.dk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 20-02-04 10:21

On Thu, 19 Feb 2004 23:47:35 +0100, "Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk>
wrote:

> [...]
>ad, skaffe reservedelene og reparere den; uden at jeg bliver ruineret;
>selvom jeg gerne vil betale for en dygtig teknikers hjælp!

Forkert gruppe
da det er en bærbar pc er det
dk.edb.hardware.baerbar

--