Så er det tæt på ;)
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 19-02-04 22:54

Konen sidder lige nu og overvejer at ringe på fødeafdelingen ; )

Man kan tydelige mærke hva der er røv og hoved (det står fast i bunden nu)
osv

- og vi har netop fået indkøbt de sidste småting som ammepude og lign ;)

P.S. nogen der har en billig lille kravelgård?

Fra : SE

Dato : 20-02-04 00:09

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - og vi har netop fået indkøbt de sidste småting som ammepude og lign ;)
>

> P.S. nogen der har en billig lille kravelgård?

Held og lykke.
Min søn er nu 1 måned og 2 dage gammel, og jeg husker det som var det igår,
at han "poppede ud" *GG*

Rigtig god fornøjelse (eller hvad man nu kan sige). Nyd dine sidste timer i
"frihed" - og glæd dig som en sidssyg til alle de dejlige timer du fra nu af
skal have sammen med din søn eller datter.

Det med kravlegården kan jeg ikke klare nu og her..... Prøv www.dba.dk

/se

Fra : Benedikte Stein

Dato : 20-02-04 10:32

Hej Martin,

Håber at det går godt.

Vent med at købe en kravlegård - jeres lille ny har alligevel ikke brug for
den de første måneder. Dine behov efter fødslen er helt anderledes end du
troede de ville blive. Det har jeg fundet ud af - min søn fyldte 2 måneder i
går og et godt tykt tæppe på gulvet og en lift er alt hvad han har brug for
lige nu.

Benedikte

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-02-04 14:50

Benedikte Stein skrev bl.a.:
> [...]
> fundet ud af - min søn fyldte 2 måneder i går og et godt tykt
> tæppe på gulvet og en lift er alt hvad han har brug for lige

Det er også hvad vi har fundet udaf.

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 23-02-04 14:55

Lars Raaby wrote:

> Det er også hvad vi har fundet udaf.

Hvad skal man med en kravlegård? Min søn er 3 år og har aldrig set den
indvendige side af en kravlegård.

--
Kristian Damm Jensen damm (at) ofir (dot) dk
If you have a procedure with 10 parameters, you probably missed some.

Fra : Tine Andersen

Dato : 23-02-04 16:11

"Kristian Damm Jensen" <REdammMOVE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man med en kravlegård? Min søn er 3 år og har aldrig set den
> indvendige side af en kravlegård.

Den er da smaddergod at smide alt legetøjet op i hvis man skal have ryddet
op i en fart.

Tine

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 23-02-04 16:55

"Kristian Damm Jensen" <REdammMOVE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man med en kravlegård? Min søn er 3 år og har aldrig set den
> indvendige side af en kravlegård.

Man skal f.eks. holde storesøster på tre lidt væk fra tvillingerne på ½ år,
man skal (når de engang bliver mobile) holde de små lidt væk fra
storesøsters ting, så hun af og til kan få lidt frirum, man skal sikre sig,
at den ene ikke laver (for mange) ulykker, mens man er gået op på
badeværelset med den anden for at spule lort af helt oppe fra nakken, man
skal sørge for, at de små ikke er udsat for træk på gulvet i et gammelt hus
som vores, man skal give dem et dejligt overblik via en hævet bund...

Men for os kom behovet altså også først med barn nr. 2 (og i vores tilfælde
3). Nu er vi til gengæld meget glade for den, og de små opfatter den næppe
som et fængsel, men et "helle". Der er vel næppe heller nogle, der påstår at
de skal leve hele deres barndom i den. Og vores har hjul på, så at være i
kravlegården udelukker ikke, at man er med rundt i huset, hvor vi andre
opholder os.

MVH Mette

Fra : Michael Zedeler

Dato : 07-03-04 00:47

Kristian Damm Jensen wrote:

> Hvad skal man med en kravlegård? Min søn er 3 år og har aldrig set den
> indvendige side af en kravlegård.

Min datter begyndte at gå da hun var 9 måneder gammel - jeg er ret
sikker på at det var fordi at hun havde trænet intensivt i kravlegården
fra hun var omkring 6 måneder.

Kravlegården udgjorde et beskyttet miljø hvor hun kunne støtte sig til
tremmerne for at lære at stå. Om ca. 14 dage har hun 1 års fødselsdag og
jeg har ligge pakket den sammen igen her til aften fordi at hun ikke har
brug for den længere.

M.