køling af amd cpu
Fra : Thomas Winthereik

Dato : 19-02-04 22:57

Hej gruppe.

Den blæser der fulgte med min 2400 XP thorougbred cpu larmer desværre lidt
rigeligt så jeg vil finde en ny. Jeg regner med at det bliver en
Glacialtech, Silent Breeze II 462 som jeg har set anbefalet flere steder.

Jeg vil gerne høre om der er noget jeg skal være særligt opmærksom på i
forbindelse med operationen. Hvad skal der til udover blæseren? Coppershim?
Kølepasta? Eller er det nok med en Silent Breeze?

På forhånd tak,

Thomas

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 20-02-04 09:31

> Hej gruppe.

Hej

> [...]
Coppershim?
> Kølepasta? Eller er det nok med en Silent Breeze?

Du skal bruge kølepasta. Arctic Silver 3 eller Arctic Silver 5 er de bedste
men mindre kan gøre det. En Coppershim er unødvendig.

> På forhånd tak,
>
> Thomas

Kenneth

Fra : Thunder

Dato : 05-03-04 16:16

Jeg har en GlobalWin CBK-II 58 som jeg købte hos www.morgen.dk og den er
absolut lydløs. Før klagede min kone over at hun ikke kunne sove og nu er
der intet problem, og hun er glad

http://www.globalwin.com.tw/products/cooler/k7/index.html#

Den understøtter

Socket 462 (Athlon, Duron, Athlon XP2800+)
Socket 370 FC-PGA (Pentium III, Celeron)

--

---------

Skriv til thunder@pc.dk eller educare.ph@get2net.dk eller igen
thunder@get2net.dk

Ovenstående hører alt sammen til under Educare Philippines.

Med venlig hilsen

Jan Johansson

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4035c5c1$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 05-03-04 17:17

On Fri, 5 Mar 2004 16:16:28 +0100, "Thunder" <thunderFJERN@get2net.dk>
wrote:

>Jeg har en GlobalWin CBK-II 58 som jeg købte hos www.morgen.dk og den er
>absolut lydløs. Før klagede min kone over at hun ikke kunne sove og nu er
>der intet problem, og hun er glad

Slog du hende i hovedet med den

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-02-04 11:10

In article <riaZb.6478$nM3.4849@news.get2net.dk>,
thomaswinthereik@mail.dk says...

> Den blæser der fulgte med min 2400 XP thorougbred cpu larmer desværre lidt
> rigeligt så jeg vil finde en ny. Jeg regner med at det bliver en

Du kan ikke bare skifte blæseren ud til en der larmer mindre?

FUT:dk.edb.hardware.stoej

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen