Massør uddannelse/kurser
Fra : [7400] René

Dato : 19-02-04 22:15

Hej NG

Jeg leder lidt efter info omkring massør-uddannelse/kurser, kunne godt tænke
mig at lære at massere ordenligt, (fuld kropsmassage)
(ikke som levevej) hvor kan jeg gennemgå nogle kurser her nær midtjylland
(har kigget www.massageskoler.dk men det kan da ikke være eneste sted -
eller ?)

Jeg regner med at det er noget man kan gennemgå og få et certifikat evt. 2-4
måneder om aftenen fra 18.00 - 21,30 1- 2 dage om ugen...?
Eller har jeg misforstået noget...

Er der nogen der kan hjælpe mig herom..
På forhånd tak...

Mvh
Rene´ (34 år) Herning

Fra : Peter Thomsen

Dato : 20-02-04 11:21

"[7400] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> wrote in
message news:c13975$jpf$1@news.cybercity.dk
> [...]
>
> Jeg regner med at det er noget man kan gennemgå og få et certifikat
> evt. 2-4 måneder om aftenen fra 18.00 - 21,30 1- 2 dage om ugen...?

Hej Rene.
Massageuddannelser er som regel endten en del af et andet
behandlingsuddannelsesforløb, eller - som oftest - intensivkurser. Jeg ved
der findes flere instruktører der tager ud og giver kurser, hvis der kan
oprettes et hold. Det modsvarer også godt det de skriver på det link du
havde sendt.
Prøv evt. også at se på www.harmonisk.nu og tage kontakt der. Jeg ved hun
har holdt en række kurser her og der. Tror hun vil kunne hjælpe dig på vej.

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Fra : [7400] René

Dato : 21-02-04 21:47

"Peter Thomsen"
> [...]
> http://www.cccp.nu
> CALM UNDER PRESSURE
>
> Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Hej Peter

Tak for det.. ok.. jeg vil tjekke stedet..

Mvh
René

Fra : Peter Thomsen

Dato : 22-02-04 12:22

"[7400] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> skrev i en
meddelelse news:c18gb2$ufe$1@news.cybercity.dk...

> Tak for det.. ok.. jeg vil tjekke stedet..

Held og lykke ... vend gerne tilbage med info om hvordan og hvorledes det
gik og hvad det blev til

Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen