MCO hun på 2 år
Fra : Linda Christensen

Dato : 19-02-04 22:03

hej alle
jeg har en mainecoon hun på 2 år som søger nyt kærligt hjem hun blev
neutraliseret for 3 uger siden.
hun er holdt med vac og hun er med stamtavle
hun søger hjem gerne med en anden kat men ikke for mange da hun ikke
gider og kæmpe om pladsen
hun er en kæle pot og elsker opmærksomhed
sælges pga uro i flokken
er der spørgsmål så skriv til mig

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Christensen

Dato : 26-02-04 14:28

hej alle
min dejlige pige søger stadig det helt rigtige hjem
evt hos et ældre ægtepar hvor hun kan få det som blommen i et æg
eller hos en anden dejlig familie som virkelig vil tag sig godt af hende
da hun er meget menneske kat......hun vil nusse meget og snakkes med : )

Fra : Ida

Dato : 26-02-04 17:45

--
"Linda Christensen" <sj-lcKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller hos en anden dejlig familie som virkelig vil tag sig godt af hende
> da hun er meget menneske kat......hun vil nusse meget og snakkes med : )

Hej Linda

Vil gerne høre nærmere, da jeg har en bekendt der meget gerne vil have en
kastrat.
Kan hun gå sammen med en kattevant hund ? Hvor I landet bor du og hvad
koster den skønne dame ?
Hvad med temperament - de har et par skønne unger der er vant til at omgåes
dyr med respekt, men helt rolige er børn jo ikke

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Killinger ventes denne uge

Fra : Linda Christensen

Dato : 26-02-04 20:25

> [...]
> Hvad med temperament - de har et par skønne unger der er vant til at omgåes
> dyr med respekt, men helt rolige er børn jo ikke

hejsa
huner ikke hvan til hund så det kan jeg ikke svare på : )
jeg har ikke selv børn endnu men til sommer smil
men har haft mange børn på besøg og det har aldrig været et problem skal
dog lige se dem an først : )
hun bor på Djursland og jeg skal ha 2000kr da hun lige er blevet
neutraliseret

Fra : Ida

Dato : 26-02-04 21:42

--

> [...]
> dog lige se dem an først : )
> hun bor på Djursland og jeg skal ha 2000kr da hun lige er blevet

Hej Linda
Der bliver meldt fra, fra min bekendte, der synes det er for langt at tage -
jeg håber du finder en dejlig ny familie til damen

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Killinger ventes denne uge

Fra : Linda Christensen

Dato : 26-02-04 21:55

> [...]
> Der bliver meldt fra, fra min bekendte, der synes det er for langt at tage -
> jeg håber du finder en dejlig ny familie til damen

det er bare iorden...hvor bor de da??
jeg håber os jeg finder et rigtig godt hjem til hende!!!

Fra : fam. Ager

Dato : 26-02-04 18:18

Hej Linda!
Har du fundet er hjem til missen endnu?
marie.
> [...]
> gider og kæmpe om pladsen
> hun er en kæle pot og elsker opmærksomhed

---
T-man

Fra : Linda Christensen

Dato : 26-02-04 20:26

> fam. Ager skrev:
> [...]

nej jeg har ikke fundet hjem til hende endnu

Fra : fam. Ager

Dato : 26-02-04 22:10

2000,- er lige i overkanten...Jeg ville bare tilbyde et godt hjem til hende,
hvis du ikke fik andre muligheder! vi har en ungkat og lille hund, 3 børn,
og et stort hjerte..(-:
marie.