423 pin to 478 pin CPU socket converter
Fra : NAUCLERUS

Dato : 19-02-04 20:53

Jeg har en Dell Dimension 8100 1.4 gHz. Det kan ikke betale sig at opgradere
til en 1.9 gHz med socket 423 da prisen er al for høj (hvis man da kan få
den).

Så jeg spekulerer lidt i at købe en converter så jeg kan købe en CPU til en
socket 478.

Jeg har set dem på ebay.com til ca. 10 $, men er de noget værd og er der
begrænsninger jeg skal tage med i mine overvejelser. Har hørt at man ikke
uhæmmet kan smide ex. en 3 gHz CPU i sådan en converter.

Har ledt efter info på dansk om emnet på nettet, men uden held.

Vil sætte pris på input.

Allan

Fra : Thunder

Dato : 05-03-04 16:44

Var det noget lign. det her du tænkte på.

http://www.opawetta.com/Intel-P4-CPU-Adapter-Converter-423-478-Pin,i3464748991,c3671,ur.html

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3465230154&category=14293

http://www.techimo.com/forum/t97406.html

HUSK at du ikke kan bruge en standard CPU køler, da højden ikke vil passe.
Så få en køler med, der passer, når du køber converteren.

--

---------

Skriv til thunder@pc.dk eller educare.ph@get2net.dk eller igen
thunder@get2net.dk

Ovenstående hører alt sammen til under Educare Philippines.

Med venlig hilsen

Jan Johansson