Hvor meget tisser en kat?
Fra : taina

Dato : 19-02-04 20:29

Hejsa!

Jeg har et lille spørgsmål, som jeg håber at kunne få svar på her...

Jeg er netop flyttet sammen med en kat, der er knap så renlig. Faktisk har
den haft en ide om, at bakken er udmærket, når den skal skide, men
overhovedet ikke brugbar, når den skal lade vandet. Efter skift af grus er
den begyndt at bruge bakken - men hvor tit tisser en kat, og hvor mange
klumper skal jeg forvente at finde i bakken?

På forhånd tak for hjælpen

mvh. tina

Fra : Lene Hansen

Dato : 20-02-04 06:23

Det er jo nok svært at sige, da det vel er forskelligt fra kat til kat, men
mine tisser et par gange i døgnet, og de får både vådfoder og tørfoder.

Med venlig hilsen

Lene

Fra : taina

Dato : 20-02-04 15:35

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo nok svært at sige, da det vel er forskelligt fra kat til kat,
men
> mine tisser et par gange i døgnet, og de får både vådfoder og tørfoder.

Takker! Det er cirka det samme her - og så er missen endda også på gårdtur
en gang eller to om dagen - så jeg håber hermed, at missen har lært at gå på
potten.

mvh. tina

Fra : Doris

Dato : 20-02-04 16:15

Hankatte tisser mere end hunkatte efter min mening.

Fra : Lene Hansen

Dato : 20-02-04 18:58

Ja, hvis de ikke er kastreret, men det er så fordi de går og markere! ! Min
hankatte, der er kastreret, tisser ikke mere på "almindelig måde" end mine
hunkatte gør.

Lene