NorthQ 9100 firmware
Fra : Flemming

Dato : 19-02-04 17:58

Hej

Jeg er kommet til, at opgradere ovenstående med firmwaren til 9000'eren.
Resultat, kinesisk skrift, i opsætningsmenuen, det har jeg "lidt" svært ved
at forstå. Kan jeg hjælpes, eller er alt håb ude for mig, routeren virker
upåklageligt, men jeg kan ikke ændre noget i den, eller jo det kunne jeg,
hvis jeg kunne kinesisk

Karoline & Flemming

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-02-04 19:15

Flemming mumbled his insignificant opinion in:
4034eb17$0$1584$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> [...]
> mig, routeren virker upåklageligt, men jeg kan ikke ændre noget i
> den, eller jo det kunne jeg, hvis jeg kunne kinesisk

Tag routeren med ned på den lokale chinagrill, "spis her" og få dem til at
fixe det imens :)

Ellers se i kapitel 4 her:
http://www.northq.com/manual/NQ9100/GENERIC_BR6104WBV3_MANUAL02.pdf

Der står på engelsk og med screenshots hvordan du resetter den til factory
defaults og hvordan du lægger en ny firmware ind. Mon ikke det er muligt at
navigere rundt ved at se på disse screenshots og på den kinesiske udgave ?

Fra : Kimselimse

Dato : 24-02-04 12:51

Hej Karoline & Flemming,
jeg har selv fået lavet lidt øf med min router (NQ9100) - så jeg har
snakket med dem, og rent faktisk er der
kommet en firmware idag.
Jeg har selv testet den for dem og jeg fik mit engelske tilbage (så nu
forstår jeg igen hvad der står).
Du/i kan hente opdateringen herfra:
http://www.northq.com/news/news_07.html

Med venlig hilsen,