Kopiering af MySQL base
Fra : Harald

Dato : 19-02-04 16:58

Hej

Jeg bruger MySQL 4.0.17 og windows XP

Jeg har en database liggende i c:\MySQL\Data\blabla, når jeg skal have denne
base over på en anden maskine så kopiere jeg simpelthen bare hele mappen
"blabla" over på den anden maskine, jeg oplevede så at jeg var nød til at
genstarte mysql serveren før dataene i blabla mappen virkede 100%. Kan den
give andre problemer at kopierer databaser på denne måde?

Mvh
HK

Fra : René Iversen

Dato : 20-02-04 09:15

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> genstarte mysql serveren før dataene i blabla mappen virkede 100%. Kan den
> give andre problemer at kopierer databaser på denne måde?

Den bedste måde at gøre det på er at bruge mysqldump