null or not an object
Fra : Rasmus Kjær

Dato : 19-02-04 11:40

Jeg har brugt nedtællingsscriptet som findes på
http://www.html.dk/scripts/javascript/00026/

Jeg har ikke ændret noget og bare sat det ind. Alligevel får jeg
en error 'document getElementById(...)' is null or not an object.
Hvad kan det skyldes?
Hvis der er brug for mere af kildekoden for at kunne svare, så
skriv endelig det. jeg er ikke særlig skarp til javascript.
Rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 19-02-04 12:21

Rasmus Kjær wrote:
> [...]
> Hvis der er brug for mere af kildekoden for at kunne svare, så
> skriv endelig det. jeg er ikke særlig skarp til javascript.

Det ville have været mere interessant, hvis du havde givet et link til
den side, hvor du havde brugt nedtællingsscriptet.
På html.dk virker det jo fint, så give et link

Hintzmann c",)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-02-04 14:23

"Rasmus Kjær" <r.kjaer@ofir.dk> escribió

> Hvis der er brug for mere af kildekoden for at kunne svare, så
> skriv endelig det.

endelig det.

Fra : Severino

Dato : 19-02-04 22:37

Du skal være opmærksom på, at Java Scripts er langt mere følsom over for
ændringer og giver nemt en syntax fejl, i forhold til den almindelige HTML
kode.
Check nu alt kildekoden for evt. stavefejl og om der skal bruges store eller
små bogstaver, for det er vigtigt i Scripts.

Severino