luk pop-up vindue
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 24-04-01 14:51

Hvordan er det lige man laver et link, der ved klik lukker det åbne pop-up
vindue ?

Er det

?

Jeg er lidt i tvivl med href="#"

Jesper

Fra : Søren Blom

Dato : 24-04-01 17:58

På mit site bruger jeg

<B><A HREF="javascript:lukVindue()">Klik herfor at lukke dette
vindue.</A></B></FONT>
</CENTER>

Er det noget du kan bruge

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-01 18:27

Tue, 24 Apr 2001 13:51:24 +0000 (UTC), skrev spam@stocholm.dk (Jesper
Stocholm):

Skulle da virke godt nok, hvad er problemet?

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 24-04-01 19:54

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in
<3hcbetghnaj34214ej0ma4i4ss85384luj@news.inet.tele.dk>:

>Tue, 24 Apr 2001 13:51:24 +0000 (UTC), skrev spam@stocholm.dk (Jesper
>Stocholm):

>Skulle da virke godt nok, hvad er problemet?

det aner jeg ikke ...

Kunne du ikke lægge et eksempel på dette ud i et af dine popup-vinduer på
dine sider ? Jeg forsøgte at finde informationen på dine sider i dag, men
det var ikke muligt ... så vidt jeg kunne se.

--
Læserbrev i Jyllandsposten d. 9. marts 2001
<http://www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-01 21:16

Tue, 24 Apr 2001 18:53:48 +0000 (UTC), skrev usenet@stocholm.dk
(Jesper Stocholm):

>Kunne du ikke lægge et eksempel på dette ud i et af dine popup-vinduer på
>dine sider ? Jeg forsøgte at finde informationen på dine sider i dag, men
>det var ikke muligt ... så vidt jeg kunne se.

Jeg bruger et lign. script, som gør nøjagtig det samme.

Men nu har jeg byttet det ud med det du sendte på
<http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/popup/popup.htm>, når du
klikker på ***Link***, så er det brugt i popupvinduet.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 24-04-01 23:10

<oknbetcaif6mamfloa9orqjedovndlf0gh@tnews.inet.tele.dk>:

> [...]
><http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/popup/popup.htm>, når du
>klikker på ***Link***, så er det brugt i popupvinduet.

fabelagtigt ... mange tak ...

--
Jesper