S55 ordbogs spørgsmål...!
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 10:38

Hej

Kan det virkelig passe at en siemens s55 fra fødslen er så sløv/langsom ved
nogle bestemte ord i t9-ordbogen, fra " på -> så" f.eks.!??

/Frank

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-02-04 12:26

On Thu, 19 Feb 2004 10:38:17 +0100
"dj" <m> wrote:
> Hej
>
> Kan det virkelig passe at en siemens s55 fra fødslen er så
> sløv/langsom ved nogle bestemte ord i t9-ordbogen, fra " på -> så"
> f.eks.!??

det er kendte fejl og du vil finde det nævnt utallige gange gange i
denne gruppe hvis du søger tilbage.
Siemens skulle også være gjort opmærksom på det, men jeg ved ikke om de
rent faktisk gør noget ved det.

--
Fund of Fundanemt - Join the User Group
http://www.fundausers.org | join #fnug @ irc.freenode.net

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 12:34

>det er kendte fejl og du vil finde det nævnt utallige gange gange i
>denne gruppe hvis du søger tilbage.
>Siemens skulle også være gjort opmærksom på det, men jeg ved ikke om de
>rent faktisk gør noget ved det.

det gør de ikke, jeg har lige fået lavet en opdatering af softwaren til
version 20, og det hjalp ikke spor.....!

.....men jeg fatter bare ikke hvorfor det kun er enkelte ord!

/Frank

Fra : Lulu

Dato : 19-02-04 16:16

.....men jeg fatter bare ikke hvorfor det kun er enkelte ord!

> /Frank

Er det ikke kun _det_ enkelte ord? Det er det på min Sl55.

Lige mens jeg har jer. Camera til min sl55 - er det det samme som til andre
siemenstelefoner - eller skal det være til denne specielt?

Lulu
( sorry at jeg har sendt privat også - det var en fejl )

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 16:25

"Lulu" <louise@lystigfjern.dk> skrev i en meddelelse
> Lige mens jeg har jer. Camera til min sl55 - er det det samme som til
andre
> siemenstelefoner - eller skal det være til denne specielt?

Både og!

Der findes 3 modeller af kameraet. Et til M55, et til SL55 og et til
resten(pt. S55 og C60).
Jeg har selv modellen til S55 men har en SL55. Kameraet kan ikke selv sidde
fast, men det virker hvis man bare holder på det. Kameraet der er lavet til
SL55 har nogle lidt mindre "gummidutter" ved stikket, der gør, at den kan
sidde selv!

Helmut Lotti

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-02-04 16:39

{snip]

> det gør de ikke, jeg har lige fået lavet en opdatering af softwaren
> til version 20, og det hjalp ikke spor.....!

det er den version min telefon er født med.

> ....men jeg fatter bare ikke hvorfor det kun er enkelte ord!

det er faktisk også et par andre steder, men kan ikke lige huske hvor
det var jeg bemærkede det sidst (Det er ord som man ikke bruger så
ofte).

Fra : Ricky Nielsen

Dato : 19-02-04 18:44

Det er fordi at der er 14 ord i ordbogen med 7-2 tasterne. Det er åbenbart
lidt hårdt for den.

Men man kan sagtens skrive videre mens den tygger på det.

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 19:04

> Det er fordi at der er 14 ord i ordbogen med 7-2 tasterne. Det er åbenbart
> lidt hårdt for den.
>
> Men man kan sagtens skrive videre mens den tygger på det.

ja det har jeg lagt mærke til.....men det er nu lidt træls....!

ville ellers have haft ham der lagde det nye software ind, til at slette
alle de indtastede ord i ordbogen....men det syntes han ikke var en god ide!

/Frank

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 19-02-04 22:17

"dj" <m> wrote in message
> ville ellers have haft ham der lagde det nye software ind, til at slette
> alle de indtastede ord i ordbogen....men det syntes han ikke var en god
ide!

hehe, øv egentligt

Kan ikke finde FW ver. -- Er klar over den ikke er på my-siemens, men har
googlet en masse og kan ikke finde den. Har du den med DK t9 ??

(evt. et lille link ??

MVH Kenneth.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 19-02-04 22:18

"Kenneth Egholm" <kenneth@SLETDETTEegholm.org> wrote in message
> "dj" <m> wrote in message
Der skulle stå
"Kan ikke finde FW ver. 20 .."
MVH Kenneth.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 10:29

"Kenneth Egholm" <kenneth@SLETDETTEegholm.org> skrev i en meddelelse
> "Kan ikke finde FW ver. 20 .."

Hej Kenneth!

Har uploadet den til news:dk.binaer
Se tråden "Siemens S55 FW ver 20"

Helmut Lotti

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 20-02-04 15:05

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in message
> Hej Kenneth!
>
> Har uploadet den til news:dk.binaer
> Se tråden "Siemens S55 FW ver 20"

Mange tak, jeg prøver at installere den.

Kenneth Egholm

Fra : Claus Andersen

Dato : 21-02-04 10:59

Hej
Kan det lade sig gøre at opdatere FW over ir-port eller Bluetooth??
Eller skal det foregå gennem kabel, og skal det så være et flash-kabel??

Claus

Fra : Kurt Brixen

Dato : 21-02-04 13:18

On Sat, 21 Feb 2004 10:58:49 +0100, "Claus Andersen" <no@reply.com> wrote:

>Hej
>Kan det lade sig gøre at opdatere FW over ir-port eller Bluetooth??
>Eller skal det foregå gennem kabel, og skal det så være et flash-kabel??

Det skal være gennem kabel, da mobilen bliver slukket og tændt igen undervejs.
Jeg bruger Siemens USB kablet.

Kurt Brixen

Fra : Claus Andersen

Dato : 22-02-04 11:00

> Det skal være gennem kabel, da mobilen bliver slukket og tændt igen
undervejs.
> Jeg bruger Siemens USB kablet.

Tak for det.

Claus

Fra : AS

Dato : 22-02-04 21:24

Er dette engelsk/skandinavisk version, eller kun skandinavisk? Er der ikke
en beta, da på Siemens website gives kun v.16?

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 11:49

"AS" <ars@TrasH.net> skrev i en meddelelse
> Er dette engelsk/skandinavisk version, eller kun skandinavisk? Er der ikke
> en beta, da på Siemens website gives kun v.16?

Hejsa!

V200202 indeholder skandinavisk sprogpakke og ordbøger incl engelsk

Jeg har selv fået denne version fra Siemens!

Helmut Lotti

Fra : AS

Dato : 23-02-04 19:11

Menu er ikke kun dansk? Den kan også indstilles engelsk?

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 10:35

> Menu er ikke kun dansk? Den kan også indstilles engelsk?

Mig bekendt, ligger der engelsk i alle sprogpakkerne!

Helmut Lotti

Fra : AS

Dato : 24-02-04 14:52

Tak

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 13:48

jeg gik ned til telecare, walk in service (i århus) og fik den opdateret
gratis!

det tog 4 timer! men jeg tror ikke fw versionen har nogen indflydelse på t9!

/Frank