5sek delay før den auto går vidre til en a~
Fra : Daniel Vistisen

Dato : 19-02-04 10:45

Jeg leder efter et script, som efter X antal sek automatisk
smider en vidre til en ny side.

Så man på den måde kan lave en forside hvor man ikke skal klikke
på den for at komme videre til selve HP'en

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 19-02-04 10:51

"Daniel Vistisen" skrev

> Jeg leder efter et script, som efter X antal sek automatisk
> smider en vidre til en ny side.
>
> Så man på den måde kan lave en forside hvor man ikke skal klikke
> på den for at komme videre til selve HP'en

sådan noget
kan ses på http://www.html.dk/faq/00004/

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-02-04 16:44

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev

.... jeg vil så bare lige tilføje, at det antal sekunder, siden skal vises
inden viderestilling, defineres i content.

content="1" giver 1 sekund
content="5" giver 5 sekunder
content="10" giver 10 sekunder

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 20-02-04 09:55

Daniel Vistisen <BigDaddy_DV@hotmail.com> skrev:

>Jeg leder efter et script, som efter X antal sek automatisk
>smider en vidre til en ny side.
>
>Så man på den måde kan lave en forside hvor man ikke skal klikke
>på den for at komme videre til selve HP'en

Er der en væsentlig grund til en sådan side?

Personligt bliver jeg næsten altid lidt irriteret når jeg støder på en
forside - uanset om jeg selv skal klikke på den eller bliver sendt
videre automatisk. Sidstnævnte synes jeg næsten er det værste for så
kunne man jo lige så godt undvære siden

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet

Fra : Severino

Dato : 21-02-04 21:34

På en måde kan jeg godt forstå dit sure opstød |-o
For en sådan funktion skal bruges med omtanke.
Dog bruger jeg den selv på en af mine hjemmesider, hvor den automatisk
linker til den danske version, hvis man ikke inden for 20 sekunder vælger et
af de fire sprog, som siden byder på, så en gang imellem er det da OK at
bruge det, men det er der jo delte opfattelser af!

Don Severino
de Dinamarca

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 22-02-04 20:06

"Severino" <infomail@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
>af de fire sprog, som siden byder på, så en gang imellem er det da OK at
>bruge det, men det er der jo delte opfattelser af!

Godt argument - i det tilfælde kan jeg godt se det smarte ved det