Formatering af drop-down box
Fra : Bach|DK|

Dato : 19-02-04 09:01

Kan man ikke justere teksen inde i en drop-down box?
Hvis man fx. vil have teksten deri centreret eller højrejusteret,
istedet for standard venstrejusteret?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-02-04 16:28

"Bach|DK|" <post@INGENSPAMTAKm-b-f.dk> skrev :

>Kan man ikke justere teksen inde i en drop-down box?
>Hvis man fx. vil have teksten deri centreret eller højrejusteret,
>istedet for standard venstrejusteret?

<select style="text-align: right" ...>
<select style="text-align: center" ...>
--
Knud

Fra : Bach|DK|

Dato : 19-02-04 22:53

> <select style="text-align: right" ...>
> <select style="text-align: center" ...>

Nu er dette jo en frontpage gruppe og ikke en HTML gruppe, så man må
forvente at ikke alle kender noget til HTML. Med andre ord: hvor
indsættes den tekst som står ovenfor?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-02-04 01:17

"Bach|DK|" <post@INGENSPAMTAKm-b-f.dk> skrev :

>Nu er dette jo en frontpage gruppe og ikke en HTML gruppe, så man må
>forvente at ikke alle kender noget til HTML. Med andre ord: hvor
>indsættes den tekst som står ovenfor?

Det er ikke sikkert, jeg lige ved, hvordan du kan lave det i FP,
det afhænger bl.a. af hvilken version du bruger.

Men kom med et link til siden, så kan jeg vise dig, hvor det skal
kopieres ind.
--
Knud

Fra : Bach|DK|

Dato : 20-02-04 08:21

> Men kom med et link til siden, så kan jeg vise dig, hvor det skal
> kopieres ind.

www.m-b-f.dk/Computer/Min PC/specifikationer.htm

Du må desværre blive nødt til at kopiere linket ind i din browser, da
jeg stadig bruger mellemrum i mine mapper (skal jeg også have ændret) :)

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-02-04 15:52

"Bach|DK|" <post@INGENSPAMTAKm-b-f.dk> skrev :

><www.m-b-f.dk/Computer/Min PC/specifikationer.htm>

Højrestillet:

<select style="text-align: right" name="menu"
onChange="location=document.jump.menu.options[document.jump.menu.selectedIndex].value;"
value="GO">

Centreret:

<select style="text-align: center" name="menu"

Fra : Bach|DK|

Dato : 20-02-04 22:11

> [...]
>
> <select style="text-align: center" name="menu"

onChange="location=document.jump.menu.options[document.jump.menu.selecte

Takker :)

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning