DAM
Fra : Claus

Dato : 18-02-04 23:27

Hejsa Gruppe

Jeg skal bruge noget hjælp, men har osse indset at denne sag nok er temlig
umulig...................
Jeg købte for ca. 2 år siden et Fastspole hjul af mærket DAM Quick futura
825, men nu er det gået i stykker , men ikke være, end at det sagtens kan
laves, men her starter problemerne.
Butikken der solgte mig det er gået på røven , og jeg har undersøgt mange
steder og det er faktisk det samme svar jeg får hver gang . : Dam forhandles
ikke mere i Danmark. Det er da pisse ærgeligt da hjulet kostede 900 kr. og
er et rigtigt godt hjul.
Hvis der er nogen der ved hvor man kan købe DAM, eller noget der har et
tilsvarende hjul til at ligge , måske endda et der er gået i stykker, så jeg
kan få nogle reservedele ville jeg være meget glad...

Med venlig hilsen

Claus