Hvordan fjerner jeg partitioner - når fdis~
Fra : cjt

Dato : 24-04-01 14:35

Hej alle!

Jeg har en harddisk Quantum som er gået helt i ged... Jeg kan hverken fjerne
/ tilføje
primære DOS-partitioner / udvidede partitioner / logiske drev ...

Hvad gør jeg.... hvordan nulstiller jeg den helt ???

Med venlig hilsen

Carsten
cajuth(fjern_xx_dette)@worldonline.dk

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 24-04-01 14:39

Hej Carsten

> [...]
> primære DOS-partitioner / udvidede partitioner / logiske drev ...
>
> Hvad gør jeg.... hvordan nulstiller jeg den helt ???
Gå ind på IBM's hjemmeside, download zap.exe.
Det overskriver din boot sektor med 0'er, så er din disk atter helt
jomfruelig.

Mikkel

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 24-04-01 14:44
Fra : JK

Dato : 24-04-01 15:03

"cjt" <cajuth(remove_this)@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> primære DOS-partitioner / udvidede partitioner / logiske drev ...
> Hvad gør jeg.... hvordan nulstiller jeg den helt ???

Partition magic 5 el. 6.0 kan ofte rette fejl som Fdisk og andre
partitionsværktøjer ikke kan.

/JK

Fra : [Ex] Pita

Dato : 24-04-01 15:51