motorola t180
Fra : hc

Dato : 18-02-04 22:36

er der nogle der har en unlock kode til denne?

Fra : helloo.dk

Dato : 18-02-04 23:23

"hc" <hc@smorumnet.dk> wrote in message
> er der nogle der har en unlock kode til denne?

Der er mange der kan.
Brug venligst www.dkunlock.dk til at finde din unlocker!
Eller hvis det er for svært har jeg lagt en direkte link til det du søger!
http://www.dkunlock.dk/vissog.asp?mode=sog&marke=5&model=T180&omrode=nej

Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-02-04 23:43

Dan skrev:

>Der er mange der kan.

Ikke lige nu - hvor jeg tror de fleste har problemer med af få koder
fra deres leverandør af Motorola-koder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : helloo.dk

Dato : 18-02-04 23:52

> Ikke lige nu - hvor jeg tror de fleste har problemer med af få koder
> fra deres leverandør af Motorola-koder.

Nå da.. Er det ikke et spørgsmål om at have den rigtige leverandør? (derfor
jeg IKKE selv bruger logs!) ham jeg henviser til på min hjemmeside (John
Prisen er jo også lidt højre end mine, men det er jo op til folk selv om de
vil have låse deres telefon op eller ej.
Kik på www.helloo.dk og klik på unlock derefter motorola.
Ham kan man regne med! (endnu en grund til jeg kun henviser til folk som har
forstand på hvad de laver!)
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-04 00:04

Dan skrev:

>Nå da.. Er det ikke et spørgsmål om at have den rigtige leverandør? (derfor
>jeg IKKE selv bruger logs!) ham jeg henviser til på min hjemmeside (John

Også her og nu?

>Prisen er jo også lidt højre end mine, men det er jo op til folk selv om de
>vil have låse deres telefon op eller ej.

Helt sikkert.

>Kik på www.helloo.dk og klik på unlock derefter motorola.
>Ham kan man regne med! (endnu en grund til jeg kun henviser til folk som har
>forstand på hvad de laver!)

Hvad prøver du at sige?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : MobiFix - Aarhus

Dato : 19-02-04 00:51

"Lasse Hedegaard" skrev:
> Også her og nu?

Ja, Lasse, også "her og nu".
De sidste for 10 timer siden.

Mvh
John, MobiFix, Aarhus S, tlf. 87389999

Fra : helloo.dk

Dato : 19-02-04 01:24

"MobiFix - Aarhus" <JohnFJERNES@MobiFix.dk> wrote in message

> Ja, Lasse, også "her og nu".
> De sidste for 10 timer siden.
>
> Mvh
> John, MobiFix, Aarhus S, tlf. 87389999

Hej John..
Tja.. grunden til jeg min hjemmeside i denne tråd var fordi jeg ikke vidste
om det var i orden jeg skrev dit telefonnummer her. Men det kan jeg så se nu
at det ikke er noget problem..

Så alle motorola ejere.. Det er denne mand som jeg varmt anbefaler.
Og det var John, MobiFix, Aarhus S, tlf. 87389999

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-04 07:15

John skrev:

>Ja, Lasse, også "her og nu".
>De sidste for 10 timer siden.

Det lyder da godt. Må man tillade sig at spørge hvem leverandøren er?
Og jo, jeg respekterer et nej - i modsætning til visse andre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : helloo.dk

Dato : 19-02-04 10:09

> Det lyder da godt. Må man tillade sig at spørge hvem leverandøren er?
> Og jo, jeg respekterer et nej - i modsætning til visse andre.

Det var dog utrolig som du gerne vil have andres hjælp når du ikke selv
bidrager med noget som helst. Har du aldrig hørt ordsproget "du må yde , for
at nyde" ??
Syntes ærlig talt at det er ved at være på tide du selv bidrager med noget,
da du kun modtager en masse hjælp fra os andre..

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-04 14:36

Dan skrev:

>Det var dog utrolig som du gerne vil have andres hjælp når du ikke selv
>bidrager med noget som helst. Har du aldrig hørt ordsproget "du må yde , for
>at nyde" ??

Det er ikke nogen hemmelighed (jeg har sagt det før), at den primære
årsag til jeg er i dette forum er, at jeg driver en virksomhed - hvor
den primære indtægtskilde er unlocking. Denne virksomhed er den måde
jeg tjener til dagen og vejen (og det har været sådan siden marts
2001).

For at bruge kandu.dk på banen igen - så har de et pointsystem. Dette
er der ikke på usenet - og man kan bruge usenet som man vil (man skal
selvfølgelig overholde netiketten).

>Syntes ærlig talt at det er ved at være på tide du selv bidrager med noget,
>da du kun modtager en masse hjælp fra os andre..

Hvis du kigger lidt, så vil du også se, at der falder lidt hjælp af
herfra - jeg har dog enkelte personer jeg med vilje undlader at hjælpe
(selvom jeg kunne) - af forskellige grunde. Desuden svarer jeg aldrig
på spørgsmål hvor et svar ville være det samme som at skyde mig selv i
foden. Det ligger jeg ikke skjul på, og har aldrig gjort det.

John kan svare på mit indlæg - eller lade være. Jeg har skrevet, at
det selvfølgelig helt er hans valg - uden tvivl.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-04 23:46

Lasse Hedegaard skrev:

>John kan svare på mit indlæg - eller lade være. Jeg har skrevet, at
>det selvfølgelig helt er hans valg - uden tvivl.

Dan svarede på mail (svar venligst her på usenet, tak):

>Moral er godt... dobbelt moral er dobbelt så godt??

Der er ikke tale om hverken moral eller dobbeltmoral. Jeg skriver, at
John selvfølgelig helt selv bestemmer om han vil svare, ligesom jeg
selv helt selv bestemmer det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : hc

Dato : 20-02-04 20:38

Fik det fikset inde i kbbh istedet for.....