MS Windows
briani 27239
Menu-font....
Fra : Svend Emil

Dato : 18-02-04 21:52

Hej

Hvilken font er det sædvanligvis der bruges i menuerne i Windows ?

Jeg vil umiddelbart mene det er Arial, er det sandt ?

--
--- Svend Emil ---

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-02-04 21:58

"Svend Emil" <hader@spam.ja> wrote:

>Hvilken font er det sædvanligvis der bruges i menuerne i Windows ?
>
>Jeg vil umiddelbart mene det er Arial, er det sandt ?

Nope, min XP bruger som udgangspunkt Tahoma...

Men check selv din egen windows - Ind i 'Egenskaber for skærm' ->
'Udseende' -> 'Avanceret' ....

<mlr>

Fra : Svend Emil

Dato : 18-02-04 22:02

> Men check selv din egen windows - Ind i 'Egenskaber for skærm' ->
> 'Udseende' -> 'Avanceret' ....

Havde også tjekket det i mellemtiden, men kan skulle trykke på teksten for
at se det !
Mange tak.

--
--- Svend Emil ---

Fra : A.N.

Dato : 18-02-04 22:08

Hej Svend
Jeg har valgt MS Sans Serif, som jeg syntes er mere læsbar.
Axel