adsl endelig men
Fra : Poul E Møller

Dato : 24-04-01 14:26

Hej
Så fik jeg mit adsl netexpress2 og den skal sættes sammen med min 8 ports
dual speed hub men jeg har ingen uplink port i huben så jeg bruger port 1
men er det lige så godt som en hub med uplink port

Med venlig hilsen
Poul Møller
Telefon 74 49 05 17
mobil 29 91 11 17
email til 24.04.01 pollefyr@mail.dk

-

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 24-04-01 14:30

Poul E Møller skrev:

> [...]
> dual speed hub men jeg har ingen uplink port i huben så jeg bruger port 1
> men er det lige så godt som en hub med uplink port

Så skal du bare bruge et krydset kabel.

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Tage Christoffersen

Dato : 25-04-01 10:13

D00H du kan sku ikke hjælpes muhahahaha

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 24-04-01 14:30

"Poul E Møller" wrote:

> [...]
> dual speed hub men jeg har ingen uplink port i huben så jeg bruger port 1
> men er det lige så godt som en hub med uplink port

Hvis det virker er det bedre. Hvis det ikke virker er det dårligere

I sidstnævnte tilfælde må du investere i et krydset kabel og bruge
det. Det er præcist det samme som en uplink port.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Poul E Møller

Dato : 24-04-01 14:49

Jeg har en port på min hub med et kryds på skal jeg bruge den

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 24-04-01 15:03

"Poul E Møller" wrote:

> Jeg har en port på min hub med et kryds på skal jeg bruge den

Prøv det.

Fra : Poul E Møller

Dato : 24-04-01 19:51

det gør jeg nu og det ser ud til at virke.
Tak for hjælpen

Fra : Eivind Olsen

Dato : 24-04-01 20:02

Eivind

Fra : TcaT

Dato : 25-04-01 22:15

"Poul E Møller" skrev d. 24-04-01 19:51 dette indlæg :
> det gør jeg nu og det ser ud til at virke.
> Tak for hjælpen
>
> Med venlig hilsen
> Poul Møller
> Telefon 74 49 05 17
> mobil 29 91 11 17
> email til 24.04.01 pollefyr@mail.dk

> Hej
Krydset angiver at det er en krydset port, uplink, på mange hubs vil både uplink og port 1 være krydset.

http://www.kandu.dk/

Fra : Poul E Møller

Dato : 26-04-01 08:00

Tak for det nu bruger jeg porten med krydset og det gule kabel der fulgte
med routeren (krydset kabel) og det virker også.
Og eftersom det var en oplink port der blev henvist til at man skulle bruge,
vælger jeg at gøre det.