Hundeluftning i 4050/3600
Fra : Mayhem_dk

Dato : 18-02-04 21:21

Hej jeg ville høre om der var nogle som er friske på at lufte hunde en gang
imellem.

Vores hund er en 4.5 md gammel blanding mellem en Amstaff og en Ambull meget
legesyg.
Pt vejer han 27 kilo.

Vi bor selv tæt på skibby (4050) og et 15 min væk fra frederikssund (3600)

Hilsen mig og hvalpen

Fra : Eifelvuf

Dato : 19-02-04 01:25

"Mayhem_dk" skrev d. 18-02-04 21:21 dette indlæg :
> [...]
> legesyg.
> Pt vejer han 27 kilo.
>
> Vi bor selv tæt på skibby (4050) og et 15 min væk fra frederikssund

Hej !

Prøv Punish, han er *enormt* klog og hans hund er bare så glad for andre
hunde

(UNDSKYLD, kunne ikke dy mig)

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-02-04 18:51

On Wed, 18 Feb 2004 21:20:49 +0100, "Mayhem_dk" <mail@damjohansen>
wrote:

> [...]
>Pt vejer han 27 kilo.
>
>Vi bor selv tæt på skibby (4050) og et 15 min væk fra frederikssund (3600)

Hvis jeg var dig så ville jeg skynde mig at lade Eifel træne din hund
i at bide i menneskearme, i gør det bare på en træningsbane så er det
nemlig fuldt aksepteret det er han vildt god til, og det er vildt
sundt for hunden at lære at bide mennesker så tidligt som muligt
heheheh kunne ikke lade være

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Mayhem_dk

Dato : 20-02-04 20:17

Er der andre end Chip og Chap der har lyst til at svare

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-02-04 20:40

> [...]
> Pt vejer han 27 kilo.
>
> Vi bor selv tæt på skibby (4050) og et 15 min væk fra frederikssund (3600)

Hvad side af Skibby bor i på ??? og har i nogen steder hvor hunde må løbe
frit ???

Martin

Fra : Mayhem_dk

Dato : 21-02-04 14:42

Vi bor ude i Østby.
Ja der er skuldelev Ås ellers er der havnen i østby.

Der skulle vare nok plads til at lege i ..