MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Creative sviner min pc til....
Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-02-04 20:41

med filer ALLE steder og registreringer og alt muligt lort - nu har jeg
deleted alt der står creative på og KUN inst. driver til mit nye webcam....
jeg gjorde den fejl at installere noget software fra deres cd - det
resulterede i 4 logfiler på C: - programmet på D: + en Media mappe for sig
på D:.... hvorfor ikke samle alt lortet i en mappe som andre normale
programmer? - og så deres evindelige registreringikon på skrivebordet - som
ikke engang kan afinst. eller i det mindste fjernes når man så endelig
registrerer sig.
Amatøragtigt Creative! - det er jo næsten ikke til at slette alt når i først
har lagt en "virus" på vores C-drev!

Fra : Edmund

Dato : 18-02-04 21:48

sniper_Nolight skrev:

> Amatøragtigt Creative! - det er jo næsten ikke til at slette alt når
> i først har lagt en "virus" på vores C-drev!

Du kan måske slette noget ved
Start / kør
skriv msconfig
vælg start fanebladet.

Det skulle ikke undre mig om de også er begyndt at smide noget ind under
fanebladet tjenester(WinXP)
--
Mvh Edmund

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-02-04 09:27

> [...]
> skriv msconfig
> vælg start fanebladet.
>
> Det skulle ikke undre mig om de også er begyndt at smide noget ind under

jeg tror jeg har fået det hele væk, men prøvede lige den kommando der - nu
fjernede jeg flueben i nero startup - ingen grund til den kører før jeg skal
bruge den - og clonecd tray fjernede ejg osse et fluben i - men ingen af dem
kører i forvejen, så er det ikke underligt de ligger der i start?

desuden vil xp nu have jeg skal vælge Normal startup mode i stedet for
selective - kan jeg med sindsro gøre det eller vil alle mulige ting nu
starte - noget med den vil starte alle drivere og alting?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight