Adaptor er stået af.. Ka løs købes ?
Fra : PM

Dato : 18-02-04 19:16

Købte et sæt fjernbetjente stikdåser i Netto. De tilbagekaldes, kan
kortslutte.

Det er netop sket for min adaptor af mærket Altec Lansing model ACS 340

Eller skal man købe hele sættet ?? En subwoofer

PM

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-02-04 09:10

In article <c10a6b$9ar$1@sunsite.dk>, ps98@Zteliamail.dk says...

> Købte et sæt fjernbetjente stikdåser i Netto. De tilbagekaldes, kan
> kortslutte.
> Det er netop sket for min adaptor af mærket Altec Lansing model ACS 340

Hvordan hænger de to sager sammen?

> Eller skal man købe hele sættet ?? En subwoofer

Din PSU til dit højttaleranlæg er stået af?

Prøv i dk.forbruger - skriv noget mere konkret om din situation, så vi
andre ikke skal gætte på hvad du mener.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : PM

Dato : 19-02-04 10:22

Jesper G. Poulsen wrote:
> [...]
>
> Din PSU til dit højttaleranlæg er stået af?
>
> Prøv i dk.forbruger - skriv noget mere konkret om din situation, så vi
Kære Jesper
Du er sædanligvis en forstandig mand og jeg ved ikke lige hvad du mener.

Netto har solgt nogle fjernbetjente stikkontakter som nogen i gruppen måske
har købt (udsolgt)... altså forbrugeroplysning.

En del af hardwaren til edb, nemlig en adaptor er dermed ødelagt og jeg
spørger venligt om man kan købe en sådanne noget sted. Har søgt på nettet
uden resultat.

Altså. Jeg oplyser / advarer om et produkt
og spørger samtidigt om en løsning på et grupperelateret problem.
HARDWARE/EDB som jeg ser det.
Men tak for din henvisning, der sikkert er givet af et godt hjerte

PM

Fra : iddqd

Dato : 19-02-04 12:34

PM wrote:
> Netto har solgt nogle fjernbetjente stikkontakter som nogen i gruppen måske
> har købt (udsolgt)... altså forbrugeroplysning.

Fin service, men din information er lidt svær og forstå da det nemt
læses som at du mente din afbrændte omformer havde noget med det at gøre.

> [...]
> uden resultat.
>
> Altså. Jeg oplyser / advarer om et produkt
> og spørger samtidigt om en løsning på et grupperelateret problem.

Det havde nok været bedre at lave to indlæg. Et af type:

ADVARSEL: Dims X er farlig oer blevet tilbagekaldt.

Og så et andet indlæg af typen Dims X til udstyr Y er gået i stykker -
hvor finder jeg en ny.

Mht. til den døde omformer så prøv der hvor du har købt udstyret i sin
tid, eller også tag den med hen i en elektronik forretning evt. en
velassorteret el-butik og hør om ikke den kan levere en med samme
specifikationer. Der står normalt på omformerne hvor mange volt og watt
de leverer og så skulle man nok kunne være heldig og finde en uoriginal
som passer.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-02-04 13:00

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse

> [...]
> specifikationer. Der står normalt på omformerne hvor mange volt og watt
> de leverer og så skulle man nok kunne være heldig og finde en uoriginal

Hvis du så finder en så sørg lige for at kigge efter hvordan stikket er
polariseret!
Om plus ligger på yderste side og minus inderst eller omvendt...

Venligst

Fra : PM

Dato : 19-02-04 19:09

Tak for svar og råd.
Leverandøren -Dell - har ikke "resevedele" på lager, en sådanne adapter har
et særligt DIN lignende stik m 3 ben og ikke standard.

Og del skal i givet fald hentes i udlandet.

Sagen er nu lagt over til Netto´s egen behandling via deres forsikring.
Løsningen bliver formentlig et helt nyt sæt.
Og forbrugeroplysning. Netto påtager sig det fulde ansvar...... rart at vide

PM

Fra : Thunder

Dato : 20-02-04 21:39

Til. en anden god gang : www.brinck.dk
De har næsten alt hvad hjertet kan begære go har det det ikke kan de
muligvis lave det til dig

--

---------

Skriv til thunder@pc.dk eller educare.ph@get2net.dk eller igen
thunder@get2net.dk

Ovenstående hører alt sammen til under Educare Philippines.

Med venlig hilsen

Jan Johansson