Parringsattest på engelsk
Fra : Ida

Dato : 18-02-04 15:20

Hej alle - nok mest opdrættere

Der skulle vel ikke være en af jer, der har en parringsattest på engelsk
liggende, som jeg kunne få en kopi af ?

Jeg sender Psuwis til Holland for at blive parret og skal gerne have helt
styr på alle papirerne inden længe *s*
Samtidig får jeg en pige hjem, der er delvist foundation. Hun er ikke den
mest typede maine coon, men linierne er spændende, så må jeg arbejde på
udseendet selv

Venligst
Ida

--
CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-02-04 15:39

Hej Ida!

Værsgo! http://ourworld.compuserve.com/homepages/gccf_cats/mating.pdf

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Ida

Dato : 18-02-04 16:47

Tak Louise - du er en svedske

Ida

--
CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Pil

Dato : 21-02-04 01:58

On 18/02/04 15:20, in article c0vsav$9ko$1@sunsite.dk, "Ida"
<mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote:

> Jeg sender Psuwis til Holland for at blive parret og skal gerne have helt
> styr på alle papirerne inden længe *s*

Hvis du skal have din pige parret i udlandet, skal du være OBS på at du også
får en kopi af en kryptorchidattest, en navlebroksattest og, hvis farkatten
er hvid, et hørecertifikat. Ellers kan der blive problemer med at få
killingerne stambogsført herhjemme. Jeg mener at FD som regel anerkender
simple dokumenter med dyrlægestempel, dvs. du behøver ikke nødvendigvis
særlige blanketter til formålet, men hvis du er i tvivl, så spørg din klub.

Held & lykke med planerne,

Pil

Fra : Ida

Dato : 22-02-04 19:34

--
"Pil" <bissekat@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> simple dokumenter med dyrlægestempel, dvs. du behøver ikke nødvendigvis
> særlige blanketter til formålet, men hvis du er i tvivl, så spørg din

Hej Pil

De papirer er der helt styr på, det var kun parringsattesten der manglede,
men du skal have tak for påmindelsen alligevel

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Pil

Dato : 22-02-04 21:36

On 22/02/04 19:34, in article c1asn2$216$1@sunsite.dk, "Ida"
<mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote:

> De papirer er der helt styr på, det var kun parringsattesten der manglede,
> men du skal have tak for påmindelsen alligevel

Godt nok Det er bare ærgerligt hvis man skal til at rekvirere dem
senere; jeg har selv engang næsten glemt en kryptorchidattest - huskede det
kun fordi min stambogssekretær mindede mig om det da jeg skrev for at spørge
om vilkår for parring på en TICA-registreret hanket.

Held & lykke med planerne,

Pil