2 sæt trådløs logitech mus/keyboard i samm~
Fra : AH

Dato : 18-02-04 10:05

Hej NG

Jeg har hørt det skulle være muligt at have 2 sæt trådløs i samme rum, men
har desværre ikke fået det til at virke.
Har i nogen erfaring med om det kan lade sig gøre og hvordan?

pft.

Allan Thomsen

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 18-02-04 10:28

Det er ikke noget problem. Hvis de benytter samme kanal, så tryk blot på
knappen "connect" på både sender og modtager.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-04 16:01

In article <40332be0$0$27391$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, AH@nom.dk
says...

> Jeg har hørt det skulle være muligt at have 2 sæt trådløs i samme rum, men
> har desværre ikke fået det til at virke.
> Har i nogen erfaring med om det kan lade sig gøre og hvordan?

For 3 uger siden havde vi 1 tastatur og 4 mus samlet omkring et
spisebord. Det virkede "out of the box"...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen