Kradser i tæppe før den lægger sig
Fra : DC

Dato : 18-02-04 04:51

Hej

Hvores westie sover i hvores seng,men af og til hopper den ned under
sengen,hvor den hver gang begynder at krasse i tæppet et par minutter inden
den lægger sig og sover.
Hvorfor gør den det?
Vi har tænkt på om det kan være et urinstinkt der får ham til at grave en
rede som han vil sove i(?)
Der er intet i vejen med den,jeg er bare interesseret
i at vide hvorfor den gør det.:)

Mvh K9

Fra : Lykke

Dato : 18-02-04 07:43

Du har selv givet svaret, det er et urinstinkt og den prøver at trampe lejet
ned så det er til at sove på.
Det ser sjovt ud når de prøver på et gulvtæppe, Kører rundt en 7 til 10
gange og lader sig falde pladask ned og sover.
Poul

Fra : Jens

Dato : 19-02-04 08:20

> [...]
> Det ser sjovt ud når de prøver på et gulvtæppe, Kører rundt en 7 til 10
> gange og lader sig falde pladask ned og sover.

Rundturene er også urinstinkt - ved at trampe græsset ned nogle omgange i
rundkreds, sikrer tæven sig, at evt. slanger og andre kryb er fundet og
jaget væk, og den har så et trygt leje ,-)

Jens