domænenavn
Fra : Msp

Dato : 18-02-04 03:12

Hej.
Jeg er ikke sikker på at dette er det rette forum, men jeg prøver.

Kan det passe at domæner med Æ Ø og Å ikke kan bruges til e-mail.
Da jeg læste om dem hos dk-hostmaster, så mindes jeg ikke at have set dette
nogen steder, det er først noget jeg får besked på nu da jeg brokker mig
over at jeg ikke kan sætte min konto op hos buydomains.dk. Jeg købte domænet
sølvberg.dk åbenbart til ingen nytte.

Mogens

Fra : S

Dato : 18-02-04 07:19

Msp skrev news:4032c9ec$0$27467$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Jeg er ikke sikker på at dette er det rette forum, men jeg prøver.

Det hører mere hjemme i d.e.i.u.webhotel

> [...]
> nogen steder, det er først noget jeg får besked på nu da jeg brokker mig
> over at jeg ikke kan sætte min konto op hos buydomains.dk. Jeg købte

Nej, det kan godt bruges til email, men ikke af alle.
Om dk-hostmaster skrev noget kan jeg ikke mindes, men det stod på alle
seriøse udbyderes sider, i flere presseomtale og nævnt mange gange i fx.
d.e.i.u.webhotel og andre forums.