Dell dimension
Fra : NUXX

Dato : 17-02-04 21:54

En Dell dimension kommer med nedenstående konfiguration:

a.. Intel® 845GV+ chipsæt
a.. Indeholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem
a.. Midnight Grey micro-tower med 6x USB 2.0 og 3 PCI slots
a.. Integreret AC'97 lyd
a.. Integreret Intel Extreme grafik. Bemærk, at Dimension 2400 ikke har
AGP-slot.

Hvordan er det integrerede grafikkort? Er det noget værd overhovedet?

Det er jo ret vigtigt eftersom det ikke er muligt at opgradere.

Mvh.

Mads

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-02-04 22:27

"NUXX" <cow@cow.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan er det integrerede grafikkort? Er det noget værd overhovedet?
>
> Det er jo ret vigtigt eftersom det ikke er muligt at opgradere.

Så må du jo købe et Pci grafikkort...
På edbpriser er der et Geforce FX5200 til Pci port.
660kr...

Venligst

Fra : NUXX

Dato : 17-02-04 23:33

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

> Så må du jo købe et Pci grafikkort...
> På edbpriser er der et Geforce FX5200 til Pci port.
> 660kr...
>
> Venligst

Men det er vel umuligt ligeså hurtigt som et AGP grafikkort?

/Mads

Fra : Anders Pedersen

Dato : 18-02-04 09:35

On Tue, 17 Feb 2004 23:33:06 +0100, "NUXX" <cow@cow.com> wrote:

>"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

>Men det er vel umuligt ligeså hurtigt som et AGP grafikkort?

Men hovde sagen er jo der billede på skærmen
Men det hele afhænger af hvad du skal bruge den til

Går selv fra pci grafikoort til onboard når jeg får mit nye brugte
bundkort

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-02-04 12:05

"NUXX" <cow@cow.com> skrev i en meddelelse

> "Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

> Men det er vel umuligt ligeså hurtigt som et AGP grafikkort?

Men højst sandsynligt hurtigere end dit onboard. Og da du ikke har Agp
så....

Venligst

Fra : Henning

Dato : 18-02-04 12:52

>Men højst sandsynligt hurtigere end dit onboard. Og da du ikke har Agp
>så....

Onboard-kortet _er_ AGP... Der er bare ikke et ekstra slot.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-02-04 15:10

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

> Onboard-kortet _er_ AGP... Der er bare ikke et ekstra slot.

Hva nytter det hvis han ikke kan bruge det, til en opgradering?
Onboard kortet er stadig sløvt...

Venligst

Fra : Henning

Dato : 18-02-04 18:09

On Wed, 18 Feb 2004 15:10:19 +0100, "Søren Christensen"
<Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

>Hva nytter det hvis han ikke kan bruge det, til en opgradering?
>Onboard kortet er stadig sløvt...

Hvad er din påstand baseret på? Sætter du et chipsæt direkte på
bundkortet kontra samme chipsæt i et indstikskort går det fuldstændig
ud på et!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-02-04 18:24

> Hvad er din påstand baseret på? Sætter du et chipsæt direkte på
> bundkortet kontra samme chipsæt i et indstikskort går det fuldstændig
> ud på et!

Jeg bygger det på, det er et onboard og Mads skriver det ikke kan
opgraderes...

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-02-04 18:26

> [...]
>
> Hvad er din påstand baseret på? Sætter du et chipsæt direkte på
> bundkortet kontra samme chipsæt i et indstikskort går det fuldstændig

Det bygger endvidere på at Chipsættet ikke kan hamle op med selv billige
grafikkort på markedet 3d mæssigt. Kort sagt det er ikke værd at bruge hvis
man vil spille eller lave 3d arbejde...

Venligst

Fra : Jakob M

Dato : 18-02-04 13:34

> Hvordan er det integrerede grafikkort? Er det noget værd overhovedet?

Til spil nej, men til kontorprogrammer og internet er det fint nok.

Mvh
Jakob

--
Se min vandkøling, OBS 700KB