Twinmos Mobile Disk 2.0 - Spørgsmål ?
Fra : Pia

Dato : 17-02-04 17:26

Hej,

Kan nogle hjælpe mig lidt her ?

Jeg påtænker at købe 1 stk. Twinmos Mobile Disk III - USB 2,0 - 128 MB.

I beskrivelsen af ovenstående falder jeg over følgende :

a.. Lysdiode for visning af funktion

a.. 100000 læs/skriv operationer.

Lysdiode for visning af funktion - hvad betyder det ?

Og 100.000 læs/skriv operationer, er den så færdig efter det ?

Hjælp ønskes..

Mvh

Pia

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 17-02-04 20:12

"Pia" <pha@post27.tele.NEVERSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lysdiode for visning af funktion - hvad betyder det ?
>
> Og 100.000 læs/skriv operationer, er den så færdig efter det ?

Hej Pia
Der er en lille lysdiode der viser hvad der sker f.eks. blinker den meget
vagt og langsom når der ikke er nogen dataoverførsel men bliver rigtig
hissig når dataerne flyder i en lind strøm ind i memoryen. Ang. de 100000
læs/skriv operationer så nej den er ikke færdig efter det men fabrikanten
vil ikke give granti på den kan mere.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-02-04 23:44

On Tue, 17 Feb 2004 20:11:43 +0100, "Paul Østerby Sørensen"
<paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

> [...]
>læs/skriv operationer så nej den er ikke færdig efter det men fabrikanten

har også selv haft kigget på den og har selv skrevet til leverandøren og
udbedt mig noget uddybende på hvad de mener med de 100.000 Skrive/læse
operationer. Jeg vil gerne holde dig opdateret på svaret hvis du er
intereseret.

Men det skulle vel ikke tænkes at du er igang med at byde på en af dem
inde på qxl.dk
Flemming Jacobsen

Fra : Pia

Dato : 18-02-04 14:56

Hej,

Tak - for hjælpen,

Jo jeg har budt på QXL.. nu må vi bare se..

Rart med nogle flinke mennesker herinde.

Mvh

Pia..